11 Ekim 2010 Pazartesi

7 de 7

' Doz büyücüsü ' http://dozbuyucusu.blogspot.com/  MiM demişti birkaç gün evvel anca bitirebildim.
Mim dir gidiyoruz bloglarda,kimi yinemi mimmmm diye çıldırsada kimimiz bunun iyi birşey olduğunu düşünür MiM lensin ister,bir anlamda MiM elim sende oyunu gibidir.
Konu: Senin hayatında "Yedi önemli, ya da yedi ilginç şey" ben buna 7 de 7 dedim.
********************************************************************************** 
Önemli olan 1 . Ne olursa olsun yılmamak,üzülürüm sıkılırım suratım düşer gibi olur en kötü anlarda bile 'bu an geçecek neler geçmedi ki' der üstünde durmamaya çalışırım.
İlginç olan 2 .  Hiç ağlayamam 
Önemli olan 3 . Olmazsa olmazımdır Ailem, ibadethanemdir evim düzensizlik içinde düzen kurmuşumdur ama dışarıdan bakınca gamsız plansız yaşayan ölü sanırlar,herkesi gözlemlerim sözleri tartarım söz sarf etmektense dinlemeyi tercih ederim,kimseyle kavgam yoktur tartışmam bile aslında sıradan biri bile değilim(sıradışı olduğumu sanma), takdir edilmeyi sevmem içimdeki diğer ben şımarmasın diye,yanlış yapan bensem ne inkar ederim ne kaçarım,bağırarak değil sakince tartışarak çözmeyi isterim,kontrol delisiyim ben hakim olmalıyım o anki en basit olaya bile,başkasının yapamayacağından değil en iyisini yapmaya çalışmaktır amacım,ağır sözleri takmam küfür yesem edene bakmam sevdiklerime yanlış yapana mutlaka hesabını sorarım.
İlginç olan 4 . İkizler burç,solak olmam (her iki elimi kullanabiliyorum ),bir kaşık bardak yada tabağa biri değse içmez yemez ellemem bile (nesi ilginç deme bunlar bana göre)
Önemli olan 5 . İşim,sevmediğim ama yapmak zorunda olduğum işim,para için ki para yapılması gerekenleri sağlıyor bir anlamda işime s.s bağlıyım.
İlginç olan 6 . Rüya görürüm uyanıpta o rüya gerçek karışıklığı anında şayet WC ye gidersem gördüğüm rüyayı unuturum,işemeyince gün boyu o rüya beynim de, ya uçuyorumdur rüyamda ya birşeyler den kaçıyorum hiç sormadım nedir anlamı diye.
Önemli olan 7 .Mutlaka çevremdekileri arar sorarım,hal hatır bir selam bile olsa,geri dönüşü olmasa bile.

Aslında değil 7 - 70 önemli 70 ilginç mevzu sayarım burada ya  bu ara hasta zayıf düşmüş halimle anca bunlar çıktı o minik beynimden.



MiM diye eklediklerim:Şayet kabul ederseniz. Her birinize farklı mim ekledim ortaya karışık gibi birşey oldu affınıza sığınarak acele yok 1 hafta içinde yazın çizin he ben yokum derseniz sağlık olsun ne diyeyim :(

Gabi: http://gabrielsdairy.blogspot.com/  aslında bir önceki MiM de sen olmalıydın :)
Senin MiM 7 de 7  

Mystery: http://mysteryscity.blogspot.com/  hadi bakem neşen yerinde iken.
Senin MiM  Takip ettiğin 10 iyi  blog ve masaüstü foto

AyriS: http://kendimediyordumki.blogspot.com/  Kaçarın yok hiohahahoia (sadist gülüş )
Senin MiM, Masa üstü foto, 7 de 7,  sevdiğin ilk 5 şarkı 

Telekinsesis: http://imnotmostpeople.blogspot.com  Len yinemi diyeceksin ama bu benden ilk wala.
Senin MiM  yaşadığın ortamların senin için özel anlarını FOTO ile göstermen.
(bu senden başkasından istenmedi )

Sophie'nin dünyası: http://sophienindunyasindagizli.blogspot.com/  Kitaplık hoş duruyor
Senin MiM: Walpaper & takip ettiğin 10 iyi blog 









Dibin Notu: 
neden renkli yazıyorsun ? manyakmısın ? gözlerim bozuldu bune yaa 
diyenleriniz olabilir arkadaş hayat rengarenk iken tek düze kalmamak gerek hem siyah fona yeşil iyi gidiyor bence arada diğer renkleri deniyorum kime
hangi renk hitap eder bilememki :/ 


Birde;Tüm bunlar saçmamı geldi ? öyleyse okumamış say kapat gitsin burda eğlenmeye çalışıyoruz eğlenecek başka bir mekan bulmalısın  

24 yorum:

8ex-en8 dedi ki...

bardak yada tabağa biri değse içmez yemez ellemem bile (nesi ilginç deme bunlar bana göre)

valla bende de var bu olay. bence iyi bişey.

TuTsİ dedi ki...

hiaahoaa al bi manyak daha :)
bana öyle dedilerde :p

Leah dedi ki...

Ben de önceleri hiç ağlayamazdım. Şimdi musluk gibi benim gözler abi. Deli gibi duygulanıyorum, süzülüveriyor göz yaşları.

TuTsİ dedi ki...

@Leah
Benim korkum kötü şeylere ağlayacağımdan hemde en kötüleri, onları yazmak bile istemiyorum ya :(

Ayris dedi ki...

6.sı ilginçmiş hakikaten :)
Ben masaüstü mimi yapmıştım. 5 önemli şarkıyı da paylaştım("müziksiz hayat boş mimi" başlığı altında :) )
geriye kaldı "7de 7" onu da yapacağım elbette^^
Tekrar teşekkürler, sevgiler...

Telekinesis dedi ki...

:D
yazıcam hacı.
Yine elim gitmiyor birşeyler yazmaya ama aklımdasın.
Bu solaklık mevzusuna katılıyorum. Banada hep ilginç gelmiştir. Solak insanları hep bir başka severim.
Gel gelelim benim enim durumum daha da arıza : her iki elimide kullanabiliyorum. Nasıl oluyor halen anlamadım. İkisinde de süper rahatım. Ambalaj hatası mı var ne :D

TuTsİ dedi ki...

@AyriS
gözümden kaçanları bildirdiğin için thnx, sevgiler benden sana.

TuTsİ dedi ki...

@Telekinesis
O kısmı düzeltmeliyim aslında.
İki elimi kullanırım bende hatta çalışırken biri gelir bakarda ses etmez,dönüp sorarım nevar ? ne oldu diye, sorar mutlaka sen
'solakmısın ' evet ya sen derim hep derim o şaşkın salak hale bayılırım :p

Telekinesis dedi ki...

:D
eğer sende benim mod 2 elinide kullaniyorsan övün hacı. bu büyük bir lütuf herkeste yoktur :D

TuTsİ dedi ki...

Hem solak (iki elinide kullanan ) hem ikizler olanların DNA sında dünyadışı bulgular tespit edilmiş.
Bu benim değil Nasa'nın iddası wala :p

Ha bana sorarsan aynı pokun hafif sarımsı olanı derim.

ama Lütuf bak bu hakiki olabilir

"leb" demeden... dedi ki...

ohhh zeyno'yu mimlememişsin. bu durumda ben de mimlenmedim :)

TuTsİ dedi ki...

@Leb_demeden
o kadar sevinme bi ara senide MiM lerim.
Herkes 1 mimlenir fazlası sıkar oyunun amacı eğlenmek bıktırmak değil bebiş :)

"leb" demeden... dedi ki...

senin mimlemene gerek yok ki :) zeyno'dan bana geliyor zaten :)))

TuTsİ dedi ki...

@Leb_demeden
Farkındayım.
Hem onu hem seni
mim leyecem bu nedemek ?
sen 2 kere mimleneceksin hahahahaa
yandın kadın

"leb" demeden... dedi ki...

blogu kapatırım akkama :S

TuTsİ dedi ki...

@Leb_demeden
Kaçamazsın kurtuluşun yok hiohohaha

"leb" demeden... dedi ki...

o zaman seni mimleyeni bulmam gerekicek hihaheho

siktirella dedi ki...

ruyalarım bir çiş gibi akıp gidiyo diyosun ha?enteresannn..bu arada benim kız da 2zler burcu:)zorsunuz zor

francesca mckennitt dedi ki...

Madde 6 çok fantastik. Ben de her iki elimi kullanıyorum ayrıca :)

Mystery dedi ki...

takip ettiğim blog olayını yapmıştım ben sanırıımm yine de ekleyiveririm, diğerini yaparım ohh miss gibi :)) en kısa zamanda döktürücem :))

TuTsİ dedi ki...

@siktirella
yandın sen kadın çok çekecen o minikten huyuna suyuna git.Kime diyorum kız büyüdü bile :p

TuTsİ dedi ki...

@ francesca mckennitt
tamam işte Telekinesis ben sen birkaç kişi daha çıkarsa Solak blog yazarları diye bir blog açarız artık.

6. ilginç evet
asıl ilginç olan şu aslında ben hiç sevdiklerimi rüyada görmem,hep sevmediklerim çıkar bak onu yazmamıştım :/

TuTsİ dedi ki...

@Mystery
Döktür sister :)
gözden kaçırdıklarım için
ı am sory

Mia Wallace dedi ki...

Hiç ağlayamayan birisi.. Babam da öyle sanırım

Popüler Zırvalarım

wibiya widget