23 Ekim 2010 Cumartesi

GECE NÖBETİ

- GECE NÖBETİ -
Daha az seviyorum seni..
Giderek daha az..
Unutur gibi seviyorum..
Azala azala..
Aramızdaki uzaklığın karanlığında..

Geceler kısalıp..gündüzler uzuyor öyle olunca..
Daha az seviyorum seni..
Kendini iyileştiren bir yara gibi..
Daha az..
Ve zamanla..

Sen geceyi tutuyorsun..ben nöbetini..
Uzak dağ kışlalarında..
Görmüyoruz birbirimizi..
Usul usul sis iniyor..
Kopmuş yollara..
Işığı hafif..uykusu ağır koğuşlarda üzerini örtüyorum senin..
Bir çığ gibi büyüyorsun rüyalarımda..
Sevgilim sevgilim
Yıldızları daha büyüktür bazı gecelerin
Nöbet kadar yalnızken öğreneceksin bunu da..

Artık daha az seviyorum seni..
Unutur gibi..ölür gibi daha az..
Yeniden ödetiyorum kendime
Onca aşkın öğretemediğini..
Kolay değildi..
Yalnızca sevgilimi değil..evladımı da kaybettim ben..
Kaç acı birden imtihan etti beni..
Bir tek gece vardır insanın hayatında..
Ömür boyu sürer nöbeti..
Bu da öyleydi..
İyi ol..
Sağ ol..
Uzak ol..
Ama bir daha görme beni.


 MURATHAN MUNGAN 


Mavi Kuş   blogsayfasında görmüştüm tamamını ekleyeyim dedim. 

12 yorum:

8ex-en8 dedi ki...

ne sağ olacak ya gebersin.

TuTsİ dedi ki...

gebermek ona çıkış yolu
yaşaması çaresizlik içinde kıvranması olur.

Telekinesis dedi ki...

baba naptın ya

zeynep dedi ki...

Sağ olsun,iyi olsun ama uzak olsun bensizde mutlu olsun.....Öyle söylemeyin ya sevgi bu muydu insanın herşeyden önce kendi sevgisine saygı duyması lazım...Sevilen ne olursa olsun nasıl olursa olsun ben sevmişim ya gerisi boş....Sevgiler...

zeynep dedi ki...

Not:Çok teşekkürler hoş ziyaretiniz ve alakanız için hallettim sanırım bende farketmiştim adresle alakalı birşeydi...Şimdi ulaşılabiliyor olması lazım...

siktirella dedi ki...

sevginin en acı boyutu bu,şu ya da bu sebeple vazgeçmek zorunda kalmak

TuTsİ dedi ki...

@zeynep
birçoğumuzun hayatında benzer ilişkiler olmuştur ben yaşadıklarımı anlatmıyacağım ama, inan bir kadın için hayal kırıklığı ümitlerin boşa çıkması beklediği gibi olmayan evlilik ne ise aynını bende yaşadım erkek olarak, eski eşe nekadar ispat etti isemde, onun kör sağır dilsiz hallerinden dolayı,başkalarının sözlerine o kadar önem vermesi gerçeği görmemesi,sonradan gelen pişmanlığı ama geri dönememesi bunuda sadece bana anlatması ve benimde ona söyleyebileceğim sözler ancak burdaki şiirde geçen son birkaç kelime olabilir.
Elbet çektiğimi ben bilirim kızımın yaşayacaklarını Allah bilir ben böyle dersem evladım ne der birde öyle düşünmek gerekir.

@Telekinesis
Sadece ah ettim

@Siktirella
Herzaman istediği olmuyor insanın,' Acı çekmeden olgunlaşmıyor insan ' öyle dediler
ben hala -ham- duruyorum yeterince çekmediğimden herhal

Zeyno dedi ki...

Zeynepler aynı düşünüyor galiba hep. Ben de Zeynep gibi "iyi olsun mutlu olsun" isterim çünkü ben rağmen sevmeye inanıyorum...

Gabriel dedi ki...

İnsan eğer "bana gelsin, benimle olsun, o zaman severim" diyorsa, ondan gitmesi durumunda sevmemesi olağandır. Ama asıl sevgi, olsa da olmasa da sevmeye devam etmek ve dünyanın bir yerlerinde iyi olduğunu bilmektir. Sadece bilmek.
İşte insanı hayvandan ayıran şey budur. Sağ ol, mutlu ol, uzak ol..

İlknur dedi ki...

Yazıcak çok şey vardı. Vazgeçtim:)

Bundan sonra kızını ve kendini mutlu etmekten başka bir yol yok sana...

TuTsİ dedi ki...

@İlknur
Ne güzel söyledin
Yaşadığım sürece
kızım mutlu oldukça bende olacağım elbet.

Mystery dedi ki...

güzelmiş, acıklı da :)

Popüler Zırvalarım

wibiya widget