16 Ekim 2010 Cumartesi

KİTAP FUARI

Kısaca diyeyimki 



29.İstanbul Kitap Fuarı 30 Ekim - 7 Kasım 2010 Tarihleri arasında kitap sevenlerini bekliyor.

Bu arada Blog yazarlarından Bucera nickli dohtor hanımın kitabı çıktı ve kitapevlerinde satışa sunuldu.Kendisini http://ortayabunalm.blogspot.com/ adresinde görebilirsiniz tabi.


Olivium avm D & R  geçenlerde gidip bu kitabı sordum,çalışan gençlerden biri kendilerine henüz gelmediğini söyledi ben birkaç can sıkıcı ısrar ve sorularımdan sonra not aldılar birkaç tane sipariş ettiler.Dün telefonuma gelen mesaj ile kitabın geldiğini öğrendim.bugün gidip aldım gösterdikleri  ilgi için teşekkür edip ordan ayrıldım.

Şimdi Kitap fuarı başlasın diye bekliyorum. 6 - 7 Kasımda Bucera imza gününde biz blog yazarlarını bekliyor olacak orda tanışıp kitabını imzalayacak maksat tanışmak muhabbet olsun sizlerde imkan bulun gelin derim. 
  

1 yorum:

Bucera dedi ki...

he he benim kitabım hem mahcup oldum hem sevindim :)
Çok teşekkür ederim Tutsi en bi hakiki dostum

Popüler Zırvalarım

wibiya widget