2 Ekim 2010 Cumartesi

Organize işler bunlar...

Bir önceki postta belirtmiştim ya hani, 400 anasınıfı öğrencisinin ihtiyacı diye..
Ben alışveriş yapamayan yapsada pazarlık edemeyen beğendiğini sanıp kırk kez fikir değiştiren cinsten biriyim.
Cumartesi günü öğleden sonra Eminönü istikamet dedim gittim,binlerce insan alışverişte onları yara yara kiminin ayağına basarak kiminin ford lamasına maruz kalarak (bıyıklarından utansın adi herif  :p ) mısır çarşısından geçip mehmet efendi kahvecisinin yolundan biraz ileriye gittim ara sokağın birine girip kırtasiye ürünleri satan dükkanlara hangisine girsem diye bakındım daldım birine öylesine.
Toptancı olduklarını söylediler, iyi ya bende toptan alıcam dedim, elbette imkanım dahilinde alabileceğim şeylerdi bir yandan düşünüyordum ne alsam ne kadar alsam diye kararsız anlar oldu halbuki 
http://www.ekinfatmakorkmaz.com/ sayfasında belirtmişti nelerin ihtiyaç olduğunu bende toptan bir ürün almaktansa bari birkaç çocuğun ihtiyacını alayım dedim acele ile verdim kararı o raf senin bu raf benim birkaç çeşit topladım hesap para fiş derken paket yapıp verdiler ihtiyaçları Salı günü ancak gönderebildim Perşembe varmış kargo sevindim hemde çocuklar gibi bir yandan düşünmeye başladımda aslında ben hata etmiştim.
Ekin arkadaş anasınıfındaki çocuklar için ihtiyaçlarını yazmış bize düşen alıp göndermekti ama daha fazlasını yapabilirdik.Aynı ilden olanlar bir şekilde birbiri ile irtibata geçer alınacak malzemeleri maddi imkanları dahilinde listeler bir seferde alınıp kargoya verilirdi.En azından herkes aynı ürünleri almamış sınıftaki çocuklara yetmez ama en azından idare edecek kadar malzeme sağlanmış olurdu. Belki diyorum Blog arkadaşlarım sizler kendi illerinizde organize olup bunu yapabilirsiniz, şu an ihtiyaç varmı bilmem ama benzer ihtiyaçlar için Bloglarda bildirin bizlerde elden geldiğince çabalayalım derim.




dibin notu: Bu bir reklam değildir evet övünülesi bir iştir ama eksik yanı ile önüvülecek hali yoktur zannımca Aferin brawo helal gibi kelimeleri hak ettiğimi düşünmüyorum.İhtiyacı olan insanlara erişemeyişimiz yanlarında olamayışımız övünmeyi gururlanmayı değil yüzümüzün kızarması keşke yardım edebilsem değil mutlaka etmeliyim nerden başlamalı diye söylenmeyi gerektirir diye düşünüyorum. 

4 yorum:

Mystery dedi ki...

evet güzel bi şey. çok pahalı istekler değil tabii ki ama ben de öğrenci olduğumdan çok bi şey yapabileceğimi sanmıyorum ama ankarada öyle bi birleşme olursa ben de elimden geldiğince alışveriş yapabilirim. buraya yazayım da yapmak isteyen olursa ben de bilgileneyim.

TuTsİ dedi ki...

@Mystery
Elbette imkanı olanlar içindir lafımız.
Ben çalışan biriyim ve kızım anasınıfına gidiyor bundan dolayı birşeyler yapmak istedim ben gibi olanlar var.
1 paket sigara 4 tl 10 paket parası bile 3 çocuk için gereken malzemeyi sağlıyor böyle düşünüp aldım varsın 10 paket zıkkım içmeyeyim :p

siktirella dedi ki...

selam,tegevin ya da geçin tegevi her belediyenin her muhtarlıkta böyle bir hizmeti var.alıyorsun ya da elinde fazla neyin varsa,götürüp belediyeye ya da muhtarlığa bırakıyorsun.onlar sana alındı makbuzu gibi bir resmi kağıt verip ihtiyaç sahiplerine dağıtıyorlar.onun ötesinde dilerse insanlar,doğudaki okullara(internetten tüm iletişim bilgilirni bulursunuz)kitap-kırtasiye vs yardımı gönderebilirler.okul iletişim adreslerini-telefon ya da maillerini bulmak çok kolay,zaten aradığınızda da size mutlaka dönüş yapıyorlar.bilginize ve de ilginize

KaRaMeL dedi ki...

mimledim seni:)

Popüler Zırvalarım

wibiya widget