28 Kasım 2010 Pazar

Ahu'nun Mim' lemesi

Ahu candır mimlemiş beni halbuki ilk mimi beni işaret etmişti bir önceki Mimim de cevapladığım dan başka bir mime eklendim benim mim sıcak iken yenisini ekleyeyim efenim.
Biraz Ahu dan örnek aldım ha deyince akla gelmiyor garip dediğimiz alışkanlıklar. 

Mim konusu, "garip alışkanlıklarınız ve yapamadıklarınız"
Garip denince hani başkalarından ziyade kendimce garip bulduğum şeyler var.Ancak bana normal gelen kimilerinin 'ne garip ' dediği mevzuları açmıyorum bile.
Aslında bir çoğumuzun yaptığı benzer şeylerdir garipliklerimiz.

Saat kullanmam sevmem kolumda birşeyin takılı durmasını,alarm diye telefonumun saatini kurarım oda 4 farklı zamanda çalsın diye 2 şer dakikalık ara ile uyku ihtiyacın dan değil yani rahatsız ben işte(salak eskiden telefonmu vardı vardıda 4 alarmmı olurdu deme garip işte :p ) 

Yolda evde fark etmez taşlar, arnavut kaldırımı veya parke ise aynı çizgilere basarak yürürüm mallık işte, ama elimde değil sanki o çizgiden gitmesem yoldan çıkacam :Pp

Biri elini saç,kaş,üzerine götürse kaşısa yada kolunu kaldırması yetiyor,bende aynını yaparım ama birkaç saniye sürer o esnada frenlerim kendimi karşımdaki fark etmesin diye.

İçimden sayarım 2 şer yada 3 er boş kaldıkça,bazen durmak isterim duramam bari 8750 ye kadar gidim orda durucam diye kendime sınır koyarım, mal o kadar saymaya ne gerek var 100 de bitir :p


Evdeki musluk,tüp,lamba gibi mevzuları hep kontrol ederim,gecenin bir vaktinde uyanmışsam mutlaka aslında bir gece evi su basması ile başladı muslukları kontrol etmem,annemin ocağı açık bıraktığını fark ettim bir gün,Lamba şarz,tv,reciever gibi elektrikli aletleri ise 1999 depremi olduğu gece başladı kapatıp kontrol etmeye.

Sevişme esnasındaki ter kokusuna hastayım bir süre koklarım partneri o mayhoş koku direkt beynimdedir ne ka uğraş  o ka koku :Pp



' Yapamadıklarımız '
Yapamadığım o kadar çok şey varki. Biraz da olay benim tembelliğime bağlı az da olsa şanssız biri olmamdan yada bir çok şey ile meşgul olduğumdandır yarım kalan yada hiç başlayamadığım şeyler. 

Askerde araç kullanmayı öğrendim sonradan ehliyet aldım ama araç kullanmayı sevmiyorum dikkatim dağılıyor,kazaya sebep olmamak için araç kullanmıyorum.

Alkol almam hiç,iki sebebim var, 1_kokuya karşı çok pistir burnum ve 2_kokudan midem kalkar kusarım.İçtim birkaç kez ama içtiklerimden birşey anlamadım kafayı bulmadım onca içtiğimden nedendir bilmem.

Islık öttüremem mesela :/

Ve daha birçok şey ama yazmak istemiyorum ne beceriksiz olduğum dökülmesin ortaya :)


Dibin notu: Bu mim için başkalarını seçmiyeceğim bir süre mimlere ara veriyorum bir tek 
beklemede olan  Balküpü ne yanıt vericem başka mimleri çok sonra.


sıkıldık yaw nedir bu mim  yada len bu adam benide mimlermi diye geçiyor ise aklınızdan ayıp size iki kelam edip muhabbeti koyulaştıralım dedik :/








 

4 yorum:

Ahu Ayaşlılar dedi ki...

Ahanda ben de saat takamam ve islik calamam :)
Sagol tutsi.. Can'sin sen.

Mia Wallace dedi ki...

İşte TuTsi'nin gariplikleri. Çizgilere basmadan yürüyen insanlardan değil o! :)

zeynep dedi ki...

Ahh bu mimden bende de var,,ya kardeşim normal halleriniz nedir diye mimleseler olma mı;P..Taşlar varya kaldırım taşları kele aynı ben:pPp... Ara çizgilere ek yerlerine basmam mesela bazen yetişemem de kendimi koşar adımlarla yürüdüğü farkederim dur ne yapıyorum! tamam bıraktım derken.... 2 dakika sonra aynı halde bulurum kendimi..Deli miyim??... KESİNLİKLE...Mutlu pazarlar..

sophie'nin dünyası dedi ki...

işte bana böyle sorulunca gariplikleriniz nedir, sevdikleriniz nedir falan filan diye gelmiyor hiç benim aklıma.
geceleri uykum kaçıyor sonra mim cevaplayacağım diye.

ama hakikaten bir ara verilsin şu mim furyasına.
millet normal post giremez oldu mim yazmaktan :)

Popüler Zırvalarım

wibiya widget