9 Kasım 2010 Salı

Bu bayram başka planlarım var

Buraya gidecem bayramın 2. günü 








Merak ettiğim yerlerden biri ----------------------    

Bir diğeri  ------------   ki bu Hasan Tahsin İLK KURŞUN anıtı İzmir
saati ile aynı meydanı paylaşıyormuş bunu öğrendim 







Bunlardan bolca yemeyi düşünüyorum :)




Tatlı eksik olmaz elbet 
Biri Lokma 
bileniniz çoktur diğeri adını duymuşum ancak nedir bilmezdim gidince birde onu deneyeceğim bilirmisiniz Adisababa denen pastayı ? 


Birde İzmiri yükseklerden seyredesim var binsem şuna 


Tabiki kültür parkı gezmeden olmaz

Gerçi hayvanat bahçesi ve lunaparkı merak ediyorum sezonu olmadığından birkaç yeri gezilir dediler gidince görecem bakalım öylemiymiş.

Yeni kamera alıp öyle gidecem elbet bolca video ve foto çekerim artık.

Bunları neden yazdım ?
Babam ben henüz 1 yaşında iken birkaç arkadaşı ile İzmir fuarına gitmişler saydıklarımın hepsini görmüş yemiş gezmiş hepsinin fotoğrafları var siyah beyaz elbet bende nostalji olsun derdindeyim.
Aslında tüm olay Bayram için kızım ile görüşmek sadece 1 gece 2 gün için gidiyorum belki bir punduna getirir ve kızım ile gitme imkanı bulabilirim çok isterim kısmet nasip diyorum plan bu şimdilik bilirim plan sahibinin de bir planı vardır elbet benimki ne ki.

İştah açıcı fotolardan ben sorumluyum canı çeken bir yeri şişen varsa desin vallahi alır yollarım yalan yok :) 

 

5 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ohh ohhh kıskandır sonra da git vallaha. O yemeyi düşündüğün şeylerden ben de yemeyi istedim!

TuTsİ dedi ki...

Mia valla kıskandırmanın posasını çıkardım bu doğru :)

şimdiden sipariş verildi birkaç tane ben alır gelirim oradan da yolda kokar ne bilim bozulur diye getireceklerimi yolda yemeyi düşünüyorum,bozulmasalar getirem vala şişmesin biryerleriniz :)

İlknur dedi ki...

Bunları minik cimcimeyle yaparsan çok daha tatlı olacaktır:). Tail lazım değişiklik lazım hep iş hep iş bünyelere fazla geliyor artık.

Şimdiden iyi tailler...

zeynep dedi ki...

Nisbet yapar gibi olmuş hıhh çok kıskandımm çokkkk:((...Benim için birde denize bakıversen şöyle doya doya olur mu??.Planların umduğun gibi gerçekleşir inşaAllah.. sevgiler.

TuTsİ dedi ki...

@İlknur
Miniğim ile yapacaz inşl bugün söyledim ama baba ben bodruma gitmek istiyorum dedi ben neler ayarladım hanfendi ne istiyor :p

@zeynep
Senin için denize bakıp birde foto video çeker yayınlarım ayıpsın arkadaşım tabi sizlerin adına yer içer ama bahsetmem :)

Popüler Zırvalarım

wibiya widget