11 Kasım 2010 Perşembe

E-kitap yazacam kendim okuyacam

Karar verdim kesin hemde ben kitap yazmak istemiyorum yahu bendeki akıl ve mantık ile bakıyorum olaya benim kitap yazacak adam gibi yazım mı var allnı severseniz ? Blog açmamın sebebi başka iken baktım olmadı çevirdim kız babası manita belalısı her telden çalıp söyleyen az edepsiz az gamsız bir adamın blogu oldu burası ne işim var benim kitap ile,
ben kitap okurum yazmam yazamam ki.
Kitap yazanlara sonuna dibine kadar destek veririm bak blogger arkadaşlarımız kardeşlerimiz birçoğu hakikaten güzel yazıları mevcut,bir kısmı içinden gelenleri yazmış ki bu sürekli yaptığımız şey şiir mi dersin hayat hikayesimi kimi aşk der kimi iş kimi okul mevzularını döker,abuk sabuk zırvalık diye adlandırın isterseniz bir çoğunun yazdıklarını, olabilir kişi kendine göre uygun görüp yazmış paylaşmış okuyanı var yada yok kime ne.Bu aralar blogyazarları üçe ayrılmış gibi kitap yazanlar yazmayanlar tu kaka diyenler,farkında değillermi tu kaka diyenler keyfimin kahyası değilsin len sanane blog benim değilmi kitap da yazarım film de çekerim  belli olmaz kapatıp blogu giderim sanane.
Maksadını aşan yorumlara alıştık hani küfürler artık olmazssa olmazımız gibi geliyor eleştri yapılsın isterim bak bileyim yapmam yada yapmamam gerekeni başka gözler ağızlar dan ama oda yok sırf maksat yavşaklık olsun.
Bırakın bu işleri yazalım okuyalım kim ne ederse etsin bize ne.
E-kitap yazarım bende kendim yazar okurum, e-blog, belki  e- film çeviririm bellimi olur  e-eee  neyse bu kadar.


 

4 yorum:

Zeyno dedi ki...

Bloglar yüzünden kitap okuyamaz oldum inan. Kaç gündür Can Dündar'ın "Lüsyen"i elimde sürüyor... Ben de e-mektuplar yazdım kaç kere kendim okuduğum. :) Yaz, iyi edersin.

8ex-en8 dedi ki...

e-film ahahaha

TuTsİ dedi ki...

@Zeyno
Bıraktım kitap okumayı bende blog okuyorum birde kızıma aldığım hikaye kitaplarını :)

@sex eni sexi
e- film dedimya gerçi çektiğim videoları nette yayınlıyorum oda
e-filmin alt yapısı sen gül meşhur olacam ben :p

Mia Wallace dedi ki...

bence yazsınlar, okuyalım :)

Popüler Zırvalarım

wibiya widget