13 Kasım 2010 Cumartesi

İçsel sıkıntıların yazıya dökülüşü - 2 post bi arada

Bu içsel sıkıntı -1- (çok lazımdı ya ayrım yapamak )
İnsan denen hayvan ki erkek yada dişi fark etmiyor, istediğini yazıp söyleyip fiilen harekette bulunabileceğini sanıyor halbuki bir başkasının hakkına tecavüz etmek denen olayın posasını çıkardığını bilsede nasılsa kim bana karışabilir ki tarzında umursamaz haller içinde olmalarına canım sıkılıyor ki elime geçse ben onun anası.. anaları katmamak lazım tabi yazdığım ile yaptığım bir olmalı benzememek lazım çizgiden çıkmışlara.


Varsın bana tutsi olarak küfretsinler varsın beni eklediğim bir foto yada yazdığım birkaç kelime için eleştirsinler varsın sapık desinler varsın yoksun ne farkeder kullanıcı adım tutsi kullandığım ad .... kime ne
maksadımız belli kendi gerçekliğimizden az hayalimizden çokça bahsetmek kim beğenir diye düşünürüz elbet beğenmeyenin canı sağolsun,Maksat paylaşmak ise ben bana göre güzel olanı paylaşıyorum ama her güzeli değil arkadaş, neyse okuyan okumayan farketmez müşteri velinimettir diyelim herkezin hafta sonu iyi geçsin dileklerimizi ekleyelim.

Bunları yazmamın sebebi adsız veya benzer isimle girip yorum diye bok atanlar adınadır sallamıyorum iplemiyorum  he yazdım ya anca bukadar iplerim işte olay bu.
********************************************************************************************* 
Bu içsel sıkıntı -2- 
Benim hatun dediğim zat,geçtiğimiz günler de abuk sabuk bir mevzu  sebebi ile ayrıldığımı söyledim o iş bitti gerçi o hala bir yol bulmaya çalışıyor son yazdığı mesaj 'tamam sen kazandın vazgeçtim- ama senden değil sadece sık aramaktan- ' oda öyle bir insan öyle kabul etmek lazım diyorum.bir yandan kendimi eleştiriyorum ama.
Nedir o kadının bende bulduğu ve illaki olmazsa olmazımsın sen dedirttiğim bendeki harika ki bunu o söylüyor ben değil ve o böyle söyledikçe ben kendimi tartıyorum alla ala bende olup benim bilmediğim o özellikler sevilesi hallerim neymiş len diye eh birkaç özellik var ama onların toplamında çıkan sonuç fiziksel birazda duygusal haller gerisi bildik evli olup evden çıkmayan evin mal erkeği halim. Neyse o beni çok abarttı deyip konuyu fazla düşünmeden ona şu şarkıyı armağan ediyorum o bilmese de - http://fizy.com/#s/1319l5
Altta ise iki örnek verdim kendimden bıyrın okuyalım gülelim ağlancak halime :p
Kendim ile çok pis şak geçerim hiç alınmam bile kendimi bile iplemem bazen pehh  

4 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

inan bu ara bu şarkıyla yatıp bu şarkıyla kalkıyorum

Zeyno dedi ki...

TuTsİcim 1 şarkının linki boş. 2 Karükatürler güldüm, en çok "şeytan diyor ki"ye. :)İyi ki bu bloglar varmış...

zeynep dedi ki...

:))P...
o dediğinden....Karikatürler cidden komikmiş seviyorum ben bu karikatür olayını tercüman oluyor ya dile getiremediklerimize....Sen ban fazla iyisin güzel şarkıdır ama bu daha bizlik gibi;P sevgiler.... http://fizy.com/#s/124dmr

TuTsİ dedi ki...

Mia günde 3 öğün alacaksın bu şarkıyı fazlası zarar beybi demedi deme

Zeyno
iyiki bu blog dostları varmış ben anlatsam yakın arkadaşlarıma derdimi olayımı aval aval bakınırlardı ya blog dostlar sağolsun :)

Zeynep

Bu şarkı benden eski yare ayrılırken hediyem oldu,
ama asıl o söyledi en son bana giderken
karikatürler anlatamayacağımız çok şeyi anlatır bir kaç karede severim

Popüler Zırvalarım

wibiya widget