23 Kasım 2010 Salı

Kızımın halleri ve İzmir gezimiz

Kızımı almaya gittiğimde tren istasyonunda beklerim hep, getirir dedesi ben alır giderim,bu sefer de böyle oldu ama ayağının durumunu merak ediyordum bebek arabasında oturmuş geldiler kızım elleri ile yüzünü kapatmış kısık sesle babamm gelmişşş diyordu beni uzun süre görmeyince hep böyle yapıyor içim burkuldu, heleki ayak bileğinin üst kısmındaki yarayı görünce taban kısmı şişmiş morarmış bilek kısmı açık yara halinde idi,baticon denen sıvı sürülmüş iyileşmesi bekleniyordu ağrı kesici şurup ve antibiyotik şurupları bir poşete konmuş bana verdi dedesi kısaca anlattı ayağına ne olduğunu.İçimden çok şey geçti ama 60 yaşındaki adamı orda gırtlaklasam dövsem önce kızım hüsrana uğrar sonra insanlar bilmeden üstüme atlar tam kızıma kavuşmuş iken sabır dedim,geçer inşallah dedim sadece aldım kızımı uzaklaştım ordan.
Kısa bir süre o semtin çarşısında dolaştık kızım ile,ben izmire gitmekten vaç geçtim o ayağın halini görünce ama kızım baba ne zaman gidiyoruz izmire diye söylendikçe geçtim karşısına sordum.Canım kızım bu ayakla gidersek ağrımazmı hiç ateş yaparsa hem bebek arabası ile zor olur dedim, suratı asıldı bir şey diyemedi o suratı görmek istemedim hemen söyledim ardından kahvaltı yapıp hemen gidelim ne dersin? gülücükler doluştu yüzün de hemen yiyelim baba gideriz, ben ona canımı veririm o istesin nolurki, 1 saat sonra otobüste idik zor olsa bile bebek arabası eşyalar ile seyahat etmek katlanacaktık artık. 1,5 saat sonrası İzmire giriş yaptık otogar da otobüs minibüs aradı gözlerim demişlerdi taxi çok yazar diye ama eşyalar,kızım,bebek arabası ancak taxi ile gider.Hızır misali bitti yanımda bir adam, dolmuş var gelin gidelim diye ben bizi almazki dedim araçta 3 kişi biz ve eşyalar olmaz diye düşündüm adam alırız merak etme dedi sağolsun aradığımız oteli epey dolaştığımız halde gık demedi bizi otele kadar bıraktı da nazik insan.
Otel personeli samimi olarak ilgilendi kızımın durumu ile adam sordu kızınız kaç yaşında ben 5 dedim ki kızım ordan söylendi 6 yaşındayım ben babaaa gerçi oteller 6 yaşından büyükler için extra para istiyor ama bunu kızım bilemezdi tabi tembih etmedim bile gülüştük orda sonrası odamıza çıktık.Kızım irice açılmış gözleri ile bana göre küçük ona göre kocaman odayı her ayrıntısına kadar inceliyordu bu ikinci oda tutuşumuz hoşuna gitmişti iki ayrı yatak istemişti ben büyüdüm baba ayrı yatakta yatıcam artık demişti öyle de oldu :(
Gün içinde Basmahane tren garı etrafındaki dükkanlara uğradık nefis sandöviçler yapılıyordu ben kendime söyledim önce ardından kızım istedi tatmadan istemiyor zilli,pek beğendi ki hepsini indirdi o kuş kadar midesine.Daha önceden söz vermiştim Kültür fuarına gidecektik sözde hayvanat bahçesi vardı meğer kaldırmışlar ordan ama Lunapark eğlenceliydi malesef ayağından dolayı bindiremedim kızımı o bakınmak ile yetindi bolca,eğlenen insanların videolarını çektik,Otelde geceyi eğlence muhabbet ile geçirdik ertesi sabah erken kalkmış kızım yağda yumurta yemek istedi hususi aradık bulduk doyurdu karnını ardından ise Bornova semtine gittik metro ile Forum izmir denen mekana ulaştık İkea da bir süre dolaşıp kızıma pofuduk oyuncaklardan aldım pek beğendiği faresine mini ismini koydu sözde mini kızı ben dedesi imişiz.Mac donald'sa uğrayıp çocuk menüsü aldık 3 adet oyuncakları için kızım pek sever hamburgeri gerçi yanında patates ve ketçap yemek için hamburger bahane ya sende toplasan 3 hamburger yiyor oda benimle ancak gözlerinde gülücükler saçıyordu.Konak semtine döndük çarşı kısmında turladık bir kahve haneye uğradık gazozunu içerken kızım ben kahvemi içiyordum,sahilde gezindik ardından otel vs.

Annesine teslim etmeden evvel semtinde gezindik ızgara köfte yedik ayrılık zamanı geldi elbet içim buruk zoraki bir gülümseme ile kızımı hasretle kucakladım sarıldım sıkıca öptüm oda öpüyor sarılıyordu sözleşmiştik kızım ile yaz tatilinde akdeniz tarafında bir tatil köyüne gideceğiz diye şimdiden sabırsızlanıyor planlar kuruyor şöyle yapalım buraya gidelim baba diye.
Anlıyacağınız kısacık zamanı iyi değerlendirdik bolca öpüştük gezdik eğlendik asıl tatil temmuza kısmetse şimdiden gün sayıyoruz hayırlısı Allah'tan.