24 Kasım 2010 Çarşamba

Leb-i derya Mimlemesi

Asıl mevzu kim'den çıktı bilmiyorum ilk Mia da gördüm. Leb ise beni mimleyecekti birgün kısmet bu sorulara imiş pek abuk sabuk cevap vermem aslen ama eğlenceli olsun diye birşeyler karalayayım.

En sevdiğiniz kelime: Tatlım

Nefret ettiğiniz kelime: Yemin billa  

Ne sizi heyecanlandırır:Güzel gözler

Heyecanınızı ne öldürür:Samimiyetsiz tavırlar

En sevdiğiniz ses: Güzel kelam eden kadın sesi & çocuk sesi

Nefret ettiğiniz ses:Gök gürültüsü 

Hangi mesleği yapmak istemezsiniz:Kendi mesleğimi ( ne iş yaparsın deme )

Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz:Ellerim ile şifa vermek isterdim (var böyle birşey )

Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz:Kimse benim yerim de olmak istemez ben neden olayım

Nerede yaşamak isterdiniz: Sarımsaklı, Cunda

En önemli kusurunuz:Çabuk sıkılırım ( iş,aş,aşk,herbir şey den yani kusur sayılırmı bu ? )

Size en fazla keyif veren huyunuz:Her ne olursa olsun sonun da tebessüm edebilmem

Kahramanınız kim: Keira Knightley & Natalie Portman (süperman mı beklediniz ) 

En çok kullandığınız kötü kelime: Way a.q 

Şu anki ruh haliniz: Değişkendir ruh halim,gülenle güler ağlayanla ağlak olurum genel de

Hayat felsefenizi hangi slogan özetler: Hayat kısa değmez yasa,gönlünce yaşa

Mutluluk rüyanız:Deniz kenarı hamakta sallanırken dalgaların sahile vurduğu sesi dinlemek

Sizce mutsuzluğun tanımı:Sevdiğinin vefasızlığı,Sevenin olmaması

Nasıl ölmek isterdiniz: Huzur evinde yaşlılığımda

Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah'ın size ne söylemesini isterdiniz: Ne işin var len senin burda :p

Ben adet olsun diye Mim'leyeyim bir kaç canı cananı.

Enk: http://simdilerdeben.blogspot.com/

İlknur: http://balkupuylehayat.blogspot.com/

Zeynep: http://istezeynep.blogspot.com/

8 yorum:

Telekinesis dedi ki...

en çok kullanıdığın kelime benim odada poster :D

enk dedi ki...

en kisa zamanda cevaplayi vereyim bu canimmm sorulari hazir iki gunluk heyecanli dakikalarim varken :)) tesekkur ederim abi :)

Mia Wallace dedi ki...

ama insan ister istemez parantez içlerine takılıyor :) ayrıca süpermen hee süpermen ne olmuş yani:)

zeynep dedi ki...

Aldım ve en kısa zamanda cevaplamak üzere teşekkür ettim...

İlknur dedi ki...

İlginç ki bende bu mimi cevaplayıp seni mimledim:) Pişti :D

Mystery dedi ki...

ehehehe cennet sorusuna koptum ben :)) bi de deniz kenarı - hamak olayı süper :))

İnsan olun biraz... dedi ki...

Ve Tutsi'de mim alemine katılır.

TuTsİ dedi ki...

@İnsan olun biraz...
Senide katim diyorum ama senin blogda olmaz bu mim işleri :/

@Mystery
Edepsiz olanları yazmadım alla yakacak beni yada çarpacak :Pp

@İlknur
Aynı zaman içinde bir başak arkadaş daha vardı pişti olan oda başka Mime yazdı ona cevap yazacam artık

Popüler Zırvalarım

wibiya widget