15 Kasım 2010 Pazartesi

Size iyi bayramlar

Birkaç gün önce bacağını incitmiş kızım.
Haberim yok tabi kızım söylemedi hiç, gerçi bunu kızımdan evvel annesi söylemeliydi,hergün yaptığım gibi telefon açtım kızıma İzmire gezi planını anlatıyordum ki ' baba ben nasıl geleyim bu bacakla basamıyorumki yere ' dedi.Aklım karıştı nasıl yani diye sordum meğer bisikletin tekerleğine sürtmüş ayağını incinmiş yere basamıyor röntgen çekmişler kırık çıkık yok ezilme varmış.
Kızgınım eski eşin çok iyi yaptığı birşeydir bu hata,yanlış,facia bile olsa saklamak söylememek şayet işin içinde kendi parmağı varsa kesin başkasına bok atar bu hep oldu,işin en tuhaf yanı,bu bizim evladımız ben babasıyım ulan hayvan şerefsiz ne bokuma günlerdir haber etmiyorsun ben sorunca 'he yok birşeyi küçük birşey demek olayı önemsizmi kılıyor,madem küçük birşey sen buraya birkaç gün geç gel demek nedir ? ayağını basamıyor ya bebek arabasını vereyim öyle gezdirirsin demek nedir,kızım 2 yaşında iken porçöz içtiği gün hastaneye götürdüklerinde yolda beni arayıp gayet normalmiş gibi sakince 'mina ölecek galiba ağzından burnundan kan geliyor belki ciğerleri delinmiştir' diyebilen bu şerefsiz, insani duygulardan yoksun sadece kendi hayatı önemli diye yaşayan biri.Dua ediyorum Allah vere birşeyi olmasın evladımın iyileşsin bir an evvel diye.

Size iyi bayramlar bu bayram yine zehir oldu bana  
 

8 yorum:

zeynep dedi ki...

Üzüldüm çok gerçekten.... Söylenebilecek hiç bir şey yok.Çok çok geçmiş olsun.....Herşeye rağmen iyi bayramlar...

Gabriel dedi ki...

Güçlü bir kızın olacak.. İyi tarafı da bu olsa gerek!

kamikaze dedi ki...

çoook geçmiş olsun.Umarım kızınız bir an önce sağlığına kavuşur.Bundan sonrada kızınızla daha nice sağlıklı,huzurlu,mutlu bayramlar geçirmenizi diliyorum.

TuTsİ dedi ki...

Teşekkür ederim her birinize
Adı bayram tadı yok işte.

8ex-en8 dedi ki...

Geçmiş olsun abi :(

TuTsİ dedi ki...

@8ex-en8
sağolasın kardeşim
geçer inşallah

Zeyno dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Ve şu saatlerde umarım biraz daha geçmiştir. Bir şiirim var, "takvimler bu günü bayram yazıyor" diye. Dediğin gibi; adı var tadı yok. Takvimler bayram yazıyor ama yaşadığımızın adı bayram mı? Yine de kutluyorum. Gönlümüz de, hayatımızda yaşansın bayramlar...

sophie'nin dünyası dedi ki...

of porçöz mü...
ve o derece sakin kurulan o cümleler.
çok çok geçmiş olsun abi valla benim de yeğenim iki yaşındayken az kalsın tuz ruhu içiyordu, nasıl gördük son anda, nasıl aldık elinden hala an be an hatırlarım.
çocuk demek, sürekli dikkat demek, çok acaip bir sorumluluk demek,zor...

Popüler Zırvalarım

wibiya widget