5 Kasım 2010 Cuma

Sırf bunalım yazısı okumasan da olur hani

Ben tek kelime etmedim bak,tek yaptığım telefon açmamak ki o sırada başka işle meşguldüm iş yerinde çağrıları farkettiğim zaman sonra ararım diye erteledim.
Sen ne yaptın ?  1,5 dakika içinde 8 kez aradın sonrasında 2 dakika da 1 ard arda 5 çağrı nedeni Facebook denen lanet sayfadaki fotoğrafını beğenmememi ondan dolayı sitem etmişsin mesaj da  nasıl bir kafa yapısına sahipsin sen öyle ?.
2 ay önce tlfn faturası 55 olması gerekirken 78 tl ödedim hemen tarife değiştirip 35 tl lik olanına geçtim
 ama nafile 35 yerine bu sefer 59 tl geldi şimdi ise kimseyi aramıyor gelecek faturayı bekliyorum bu kadar basit seni aramıyor olmam ama ben sana bunu izah edemeden sen destan misali uzun bir mesaj atmışsın tahmin adı altında aslında hep yaptığın gibi, benim asla söylemeyeceğim yapmayacağım şeyleri kafanda kurgulayıp böyle demek istedi, yapmak istedi, etmek gitmek bla bla bla hep aynı olay ve sonuçsuz tartışmaların en sonu ayrılık oluyor ve sen yine aşkım ben hata ettim özür dilerim diyorsun ki sen en çok 
'seni seviyorum'  ve  'özür dilerim' kelimelerini kullanmayorsun artık bitti.
Bu kaçıncı artık bitti diye söyleyişim,bende sadık değilim kendi sözlerime ya...
 ****************************************************************************
Aranızda, sevgi aşk diye dillenen aslında sadece kendi oyuncağı olsun kolunu bacağını koparsın kendi eğlensin ağlasın zırlasın tarzında insanlar var.Bana denk geldi yaşı küçük olsa hadi derim bir derece, eşşek kadar kadın kurtulamamış çocukça tavırlardan,tafra kapris gırla,evham dersen gani aradığı vakit ulaşamazsa defalarca arıyor olmadı işyerime geliyor,neymiş 
'meraktan öldüm başına birşeymi geldi ' diye başlayıp sen benden ayrılmaya çalışmıyorsun dimi diye devam edenn cümleler birkaç kez bitti dediğim halde kurnazca hikayeler üretip sözde biten ilişkiyi devam ettirecek.
Bir gün olan bir olay; Bitmeye ramak kalmış ilişkinin, farkında hatun arıyor ben iyi değilim diye sızlanıyor ansızın kapatıyor telefonu birkaç kez arıyorum ulaşamıyorum elbet merak içindeyim 1 saat sonrasında aranıyorum telefondaki ses arkadaşı şu an hastaneye gidiyoruz nefes alamıyor çok kötü durumda çabuk gelin diye, arka planda sesi geliyor tabi farkında değil maksat meraklandırıp istediği yere getirtmek, ben ah salak ben merhamet vicdan abidesiyim ya o haline acıyıp ilişkimizi bitirmeyeceğim ne plan ama.
Yok arkadaş ben sıkıldım daraldım bunaldım öyle bir karar alacamki artık hayatımda hiç kadın olmayacak ne geldi ise başıma kurnaz takılan aslen salak olan kadınlar sebebi ile geldi ya  :/ 

Blog derdimi ben kime diyem sende olmasan ne edem ah blog 


Fotodaki 'melek mekanı' yazısının benimle alakası yoktur melek değilim elbet vardır birkaç hinliğim  

12 yorum:

8ex-en8 dedi ki...

Abi sen olmak iyi..?

Zeyno dedi ki...

TuTsİ ne diyeceğimi bilemedim okuduğumda. Yaprak sarması moralini yerine getirirse, hemen Zeynep'e söyleyeyim... Telekinesis de bloğunda rezil etmiş beni zaten. :)) Gülümse hadi.

siktirella dedi ki...

ooo hastalıklı bi tipmiş o arkadaş..get rid of her as quickly as possible...good luck

zeynep dedi ki...

0oy kıyamamm sana oh içini döküp rahatlamışsın...Nedir abi bu kaprisli hatunlardan çektiğimiz:/..
Hatun kişi tavsiyesi:Bitir arkadaşım ömrünü telef etme, hayat güzelll kaprissiz nazı cazı olmayan özgüvenli hemde çokk güzell hatunlar var dünyada..Sevgiler..

enk dedi ki...

cogu kadinda olan kaprisler bunlar ama bu kadar buyuk ve kurnazlik derecesine gelmemeli bence yanlis kisi karsina cikmis senin icin daha relaks ve durust bir insan gerekli ..Allah isini rast getirsin bu isler zor isler abi :)

Aslı dedi ki...

Bir telefonu, bir davranışı hemen kendine yoran, kişiselleştirenlerle tek tek işimi bitirip, hesabı kapatmaya bakıyorum. Onlar adına düşünüp, ne düşünürler diye davranmak için çok yorgunum. Sanırım sen de öylesin.

cips yiyemeyen kız dedi ki...

Ya şu merak etme kısmını anladımda senin hatunda, meraktan sonra sen beni bırakmaya mı çalışıyorsun kısmını çözemedim ben. Kusura bakma ama fazla bir paranoyaklık var bu hatunda, birde sevgili değil her kaprisini çekecek, kendini pohpohlayacak birini istiyor. Facebokta resmi beğenmedin diye sorun yaratılır mı ya.

Telekinesis dedi ki...

olacak iş değil

TuTsİ dedi ki...

@cips yiyemeyen kız
Daha öncede butür dengesilik gösterdi ve birkaç kez bitti dedim,Ondandır leb demeden leblebiyi anlayan hali paranoyakmı ? evet en hasından.

@Aslı
Aynen öyle davranıyorum.
Ne düşünürse düşünsün diyorum.
Açık net olduğum zamanlar zalim gaddar ruhsuz dediler istedikleri gibi biri olmam için çaba gösterdiler bazen onlara uydum tam sevinecekleri sırada kendi halime büründüm anlattım aslında kimse kimseyi değiştirmemeli diye ama anlamak istemediler olay bu,birde kabul etseler ah ne gülistan olur bu alem ya.

TuTsİ dedi ki...

@8ex-en8
Ben var iyi olmak yengen güzel türkişh kebap yine sevecek ben :p

@Telekinesis
Olmayacak işler beni bulur
at sinağının taze poka konması gibi
belkide o sinek benimdir poka konan neyse oldu da bitti maşallah

TuTsİ dedi ki...

@siktirella
hiç birine siktirella lan diyemedim ya ondandır bu
ağaç yaşken, manita taze iken... neyse :p

@Zeynep
O dediğin 'kaprissiz nazı cazı olmayan özgüvenli hemde çokk güzell hatunlar ' Ah nerede vah nerede diye bir şarkı dilimizde sadece :)
Valla hayat geçmez bu tiplerle doğru dedin,ben çabuk sıkılan biriyim sıkılmamın sebebi herkes kendi gibi olmalı elbet huyu suyuna gitmek gerek ama deli ile deli olmamak şart döktüm içimi biraz rahatladım amma sancısı ağır geçecek bilirim.

@Zeyno
Sen istanbul'dasın zeynep ankara o sarma ankara dan gelir amma ne hale gelir bilmem,tamam zeynep sarma sarsın sen kısır yap ( sarma saramamak ayıp değil )
Telekinesis kola alsın ben de sofrayı kuram :)

TuTsİ dedi ki...

@Enk
'Hayırlı işler abi '
gibi birşey oldu dediğin :))

Öyle yapacaz durmak yok yola devam bundan sonra
(bu laf tayyip gibi oldu)

Popüler Zırvalarım

wibiya widget