7 Kasım 2010 Pazar

Ve nihayet

Fuar diye diye geldi gün gittim elbet.Arkadaş devasa yer içeri girdiğim gibi dümdüz ilerledim bi sor allnı seversen birine kitap fuarı hani len nerde diye, meğer seramik yağlı boya tablo heykel gibi eserler tüyap salonlarında sergileniyormuş ben gez alla gez kimseye sormadan neyse sonradan salon 2 yazısını görünce girdim önce biraz gezdim, insanların kitap merakına şaştım 'bu ülkede kitap okunmuyor ' 
kültür edebiyat bilmez odunlar dolu diyenlerin ağzına iki patlatasım geldi onca insan beleş ekmeğe gelmedi oralara herhalde.
Salon 2 truva yayınları standı ve Bucera elinde kalemi kitabını almış dostlarına imza atıyor uzaktan bi baktım önce,yahu bi heyecan bastı bana eşşek kadar olmuşum bir kitap imzalatmamış ben gel şimdi imzalat tam standın önüne geldim ki cık olmaz şimdi bak kalabalık başı dur biraz gez sen gel sonra diyen iç sesime kulak verdim.
Olum alt tarafı bloglardan bir arkadaşın kitabını gösterecen imzalatacan tanışıp ayak üstü iki kelam edecen sanki devlet bakanı ile görüşüyonyemez len seni git diyen diğer iç ses ağır bastı vardım Dohtor hanımın yanına elimde açık kalmış kamera bir elimde iki kitap :p 
Pek latif, kibar yazarımız gülümseyerek karşıladı tokalaşıp iki kelam ettik, benden az önce gelen KYBELE F den bahsetti  sakar ben masa üstündeki şekerlemeleri yık el ayak dolaşsın :/
Biraz dolaşıp gelecem diye ayrıldım yanından,birkaç kitap aldım birde kızım için sesli kitaplar boyama ve hikaye kitapları doldurdum poşetlere turladım durdum.
1 saat sonrasına geldim standa tekrar Kybele f ve birkaç dost ile tanıştık ayaküstü sohbet ettik birde fotoğraf çekildik ki iyiki bucera kendi makinası ile çekmiş  benim makina bulanık gösterdiğinden eklemiyorum bile rezillik bende gırla neyse efendim bu pazarı birkaç faliyetle kapadık.
Yüzünü sesini bilmediğimiz görünce he sen osun diye tebessüm ile sıcak karşılandık,bu güzel insanlar ile tanıştık memnun olduk gülümsedik ve gülümsetti isek ne mutlu. 

4 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

keşke ben de orda olsaydım:(

Bucera dedi ki...

Geldiğiniz için teşekkür ederim.
Ben hem heyecanlı hem çok mutluydum en çılgın hayallerimde bile yoktu ama minik de olsa bir kitap sahibiydim ve imza günüm vardı hayallerinizden vaz geçmeyin

8ex-en8 dedi ki...

yaw yok be abi safsata bunlar :)

sophie'nin dünyası dedi ki...

ben de orda olmak istiyorum yaaa...haksızlık bu :(

Popüler Zırvalarım

wibiya widget