6 Aralık 2010 Pazartesi

2 hassas mevzu


Varan:1 
Bokunu çıkarmışlar resmen
Alt tarafı bir oyun canım ne var bunda 
deyip İZİN VER kısmına tıklayan arkadaşlar eğleneceğini düşünüyor.Halbu ki o oyun diye koydukları zamazingo başta yasal olsun diye yazmış 
Bak arkadaş temel bilgilerine  erişmek istiyorum ok ?
Duvarına yazim ara sıra he ne iyon ?
Haber kaynağın gönderin felan gireyimmi oraya da?
Fotolar harika üff şu bikinili olanları araklim ileride lazım olur  :p
Arkadaşların onaylamadı ama senin sayende onların profiline girebilirim izin verirsin dimi yap bi kıyak nolcek lan hadi tıkla bebeem sen izin ver ben ard niyetim ile facebook eğlencenin a.q plsss

Anlaşılacağı üzere bu herifler sizin masum bir oyun gördüğünüz bu gibi dümenler ile arkadaşlarınızın görmesini istediği özel foto yazı haber beğeni lerinizi rahatlıkla görebiliyorlar bence silin sallayın hiç bulaşmayın böyle saçmalıklara.

Varan 2:
Twitter da bir arkadşımız TTNET için bir adres varmı diye sordu tweet adresini bilmediğimi söyledim o bulmuş sonradan aha bu @TTNETdestek bu arkadaşlar gerçekte yardım ediyor olabilirler ama ben şüphe duyuyorum neden ?  dermisiniz bilmem ama yazim.
Twitterda kendilerin den yardım isteyenlere hep aynı şeyi yazıyorlar.
Sayın @tutsiden size ulaşabileceğimiz cep ve ev telefonu veya adsl numaranızı DM olarak bize atarsanız en kısa sürede size ulaşıp bilgilendireceğiz.
İyi taktik len ben neden düşünemedim daha önce bi dünya kızın cep numarası ev numarası ohooo al adsl numarasını adresini bul kıyak iş a.q
Güvenmiyorum, belki yok len sen manyaksın paranoyak sın hatta diyen olur ama olay bu arkadaş burası dünya insan insanı döver soyar si..r işte insanın insana yaptığı zulmü başka hangi varlık göstermiştir ?
Bakmayın abartmış olabilirim siz yine de araştırın güvenmeyin zart diye. 



Gecenin bu vaktin de yazan adam dan hassas mevzumu beklenir kafama takılanı yazdım işte :p




4 yorum:

İnsan olun biraz... dedi ki...

Facebook başlı başına güvensizlik veriyor insana zaten , sildiğin resimlerin bile facebook'da saklanıyor olması nasıl bir anlamsızlıktır.
Ama sıradan bir vatandaş olarak pek bir korkum da yok :)

TuTsİ dedi ki...

@İnsan olun biraz...
Sıradan olduğumuz için öyle tabi,
asıl olay kız kadın kısmının enteresan pozlar verip günün birin de 'aaa bu benim poz ne arıyor prono sitesin de' dememesi lazım.
Gerçi o pozu verenin kaygı duymaması lazım ya :/

Telekinesis dedi ki...

millet komple sapı olmuş amk
hemen adres telefon

Mystery dedi ki...

evveettttt ben de o uygulamaları hiç kabul etmem. her bi şeyime erişme hakkı istiyo işim olmaz. insanlara da hiiçç güven olmaz katılıyorum sana kesinlikle!

Popüler Zırvalarım

wibiya widget