8 Aralık 2010 Çarşamba

Baba oluyormuşum yihuuuuuu :P

Salakça bi nida oldu kabul.
Sizin de kafanız karışmasın. ' Aha sahimi ne mutlu ' diye yorum yazmadan evvel aşşağıya göz atın.
Sevinmiyorum elbet baba olacağımı sanmıyorum da bu sadece zavallı çaresiz bir kadınn sözleri ve benim son sıkıntım, durun baştan başlim kafanız çorba olmadan.

Benim ex hatun ile en son 3 ay önce birlikte olduk ve sonrasın da birkaç saçma takıntısı sebep oldu ayrılmak istediğimi söyledim,tabiki kabul etmedi bu kaçıncı ayrılma gayretim inanın bilmiyorum.
Bir sağlık kliniğine gittik o dönem,biraz kan verdi o kan hamile olup olmadığı anlaşılsın diye ve neticeyi o almış bana göstermedi telefon da 'aşkım ben hamileyim ' diyordu.Eh biraz sinirlendim o an onun tek isteği hamile kalıp beni evlenmeye zorlamak ki ben buna imkan vermemek için yatakta ne terler döktüm  :Pp Neyse o raporu aldım ben yakarım çöpe atma ver deyip,hala bendedir o rapor.  
Bana karşı çok takıntılı bir hatun bu dişi, mesela sms atıyor bana 'sen ayrılmak istersin ama ben ayrılmam, ben bitti deyince biter' way a.q bu ne len dedim,en son 2 hafta önce öğle yemeği yedik arkadaşlar ile çay içmek için bir yerde oturuyorduk sohbete dalmışız birden herkes sustu meğer arkamda imiş birkaç kısa kelam etti.
' Gel gidiyoruz ' o an nasılsa hiç sinirlenmedim iyi oldu hatta yüzüne son kez bitti artık, der kapatır mevzuyu yola devam ederdim tek tabanca,bir parkta oturduk 1 saat konuştu, ben arada birkaç söz ettim - olmaz,bitti,yeter,o sondu gibi.

Son olarak dediği ki o esnada park halindeki bir otobüsün arkasına denk gelmiş idik benden onu öpmemi istedi,
- Sen salakmısın ? ben bitti diyorum sen öpmemi istiyorsun. 
- Öpersen bittiğini anlıyacam.
- O dediğin filmler de olur ve bitmediği anlaşılır kafayımı yedin kadın beni tanımamışsın. 
- Burda bitmeyecek,anlıyormusun beni ? 
- Benim anladığım tek şey senin sınırı fazla zorlaman dikkat et bak hala sakinim sana karşı.
- Senin herşeyini biliyorum sen bana birşey yapmazsın.
- Ben seni o kadar tanımıyorum ama eminim sen bir haltlar karıştıracaksın. 

Ve bu sabah başka bir numara ile aradı uyku sersemi ile açtım tanımadığım numarayı,sesini duydum kapadım hemen.15 dakika sürmedi kendi numarasın dan sms attı 
' Sadece Hamileyim diyecektim... ' 
Küfürler ederek çıktım evden yolda ana avrat sövüyordum oldu işte bir pislik daha yaptı şimdi ise benim aramamı bekliyor olacak yada mesaj atmamı,Emin olamadım o raporu buldum birdaha baktım  yazan belli ortada çocuk felan yok,amacı besbelli ama kafam karışık iken aklıma gelmiyor pek neler yapmalıyım diye.Elbet aramadım sms atmadım da bekliyorum baba oluyorum mevzusu yemedi bakalım sırada ne var ? 
Belki bana tecavüz etti diye savcılığa gidebilir.
Yada birilerine beni dövdürmek isteyebilir.
Psikolojisi az çok belli aslın da onun bir an evvel hastaneye yatması lazım veya birinin karşısına çıkması onu sevdiğini söylemesi evlilik teklifi etmesi ama bir an evvel olmalı diye düşünüyorum elbet ben değilim o zavallı...

Devamı...
Henüz gelişmedi pek yakın da görürsem yazarım.

O foto nelen derseniz dexter seyrediyorum ama vala onun gibi kasap değilim ex aşk ile alakası yok. 

16 yorum:

French Oje dedi ki...

aaaa ne manyak insanlar var tutsi ya:/ hamilelikten ötesi olmaz diye düşünüyorum ama ben

éLLa dedi ki...

saplanti haline getirmis demek ki seni tutsi abi. Eee bi de kizi nasil baglandiysan kendine artik cöz cözebilirsen. Kabul et sen de suclusun :)

basligi görunce aha dedim hala oluyorum ama giris kisminda husrana ugradim. Sonuc kismina varincaysa oh dedim iyi ki dogru degilmis. Ne kadar degiskeniz bak.

Telekinesis dedi ki...

valla abi başlığıa görünce bende noluuuuuyor dedim birden sonun toparladı

Zeyno dedi ki...

Vallahi ben de inanıyordum az kalsın. Ortalık arızalı kadınlarla dolmuş, hele son günlerde öyle şeyler duydum ki... Aman! TuTsİ : )

TuTsİ dedi ki...

Kadın vardır güçlüdür karakteri, kendine olan özgüveni.
Sağlamdır sevgisi ilgisi şefkati.
Başka bir şeye ihtiyacı olmaz,
ama kadın vardır ki aciz zavallı hep şüphe için de bir paranoya halin de
gizler hep kendini,güleryüzlü sevecen şefkatli görüntüsünün altında hainlik gizler oyunlar entrikalar.
Evet ben suçluyum ilgi gösterdim sevecen oldum sevdim seviştim güzel anlar paylaştım kendimi açtım onca zaman sonra ama hep doğruyu söyledim onun isteklerini o söylemeden olmayacağını söyledim ve tamam dedi itiraz etmedi şimdi ise geldiğimiz duruma bakın.
Ondan kurtulayım uzun bir süre hiçbir kadın/kıza yaklaşmıyacam :)

Miniie dedi ki...

ehehe ben bayan olduğum halde kadınları anlayamıyorum sen erkek olduğun halde nasıl anlayabileceksin... kadın milleti zamana,mekana,tarihe hatta hatta saate göre farklılık gösterebilir anı anını tutmaz vayy be nasıl kötüledim hemcinslerimi:)ama hepsi aynı değil tabiii:)

TuTsİ dedi ki...

@Miniie
Evet hepsi aynı değil
bir kısmını denedim farklı idiler :Pp
fazla tiyo verme düşman edinme hemcinslerini kendine :)

Miniie dedi ki...

hemcinslerim canlarım kuzularım anlayacaktır beni:)

cips yiyemeyen kız dedi ki...

Senin bu hatun beni feci korkutuyor, türk filmi çok izletmişler buna zamanında söyleyim ben sana.

"leb" demeden... dedi ki...

benden değil. bi onu biliyorum :S

(yazıyı okudum.)

TuTsİ dedi ki...

@French Oje
Hamilelik oyunu son perde en fazla yapacağı tlfn aramaları olur yanıtsız gerisi hikaye artık.

@éLLa
Saplantı ? evet baktıki yaş geçiyor kafaladım biter olmadı ben biterim diye düşünüyor orası kesin.Çocuk dersen bendeki 6 yaş ondaki 13 yaş veled var benimki bana kalsın başka veled istemem :P

@CipsY.K
Beni korkutmuyor
adeta dehşete düşürüyor,uzun bir süre dizi seyretti işsiz zamanların da ordan olabilir kurguladıkları :/

@Leb_Demeden
Baktım 'sakızlı kahve ' bi zarar vermiyomuş :PpP

sophie'nin dünyası dedi ki...

acaba mı?
hah değilmiş.
yoksa?
yok değilmiş.

diye diye okudum, sonuç itibariyle ikinci kez baba olmuyorsun galiba, geçmiş olsun diyeyim:) istemiyormuşsun çünkü.

bir de bu kendine özgüveni yerlerde,gururu çok uzaklarda olan hemcinslerim beni çıldırtıyor.yapmayın bunu.vermeyin erkeklere bu kozları :)

KaRaMeL dedi ki...

bende bıan noluyo dedım ama baktım ki durum çok farklıymış..
seven insan böle yapmaz ya..takıntı olmuşsun sen ex aşkında.umarım daha fazlasını yapmaz..bir kadın olarak böle kadınlardan ben bile korkuyorum:D

Kırmızı Çizmeli Kedi dedi ki...

Meryem sendromu:))) Müzik hoş olmuş bu arada...

Mia Wallace dedi ki...

vuuuuuu

LoLLa dedi ki...

"Eh biraz sinirlendim o an onun tek isteği hamile kalıp beni evlenmeye zorlamak ki ben buna imkan vermemek için yatakta ne terler döktüm :P"

ahhhaahshaha allaaaam ne guldum :)))

Popüler Zırvalarım

wibiya widget