3 Aralık 2010 Cuma

Beter ol diyesim var ama..

İSRAİL.
Onca Para harcadı insan katletmek için silahlara
Kendi halkını asker etti  kadını,erkeği  ayırmadan sözde savunma için çoluk çocuktan,
Dünya olmasa bile orta doğunun ortasında bir el bombası gibi duran kıç kadarlık ülke dünyanın bir ucundaki ülkeleri karıştırma kabiliyeti olan fesat, haset, bozguncu İSRAİL.
Kendi haltları olan bir yangın sebebi ile yüzbinlerce ağacın yanmasına sebep olmak kendi insanının o yangında ölmesine sebep olmak, biraz ah alma bulursun olayını yansıtıyor.Demezlermi adama 
Ulan hayvan herifler yardım gemisine canlı yayında uydu görüntüleri ile katliam amaçlı saldırı yapabilme kabiliyeti olan,onca silah mermi nükler silah sahibi olacağına Yangın söndürme teşkilatına adam alaydın techizat alaydın da ağaçlar insanlar telef olmasa idi sen sözde koca İSRAİL dünyaya maskara olmayaydın bre rezil.
İnsani sebepler diyerek alttan alta siyasi amaçlar öngörülerek yardım eli uzatmış ülkem siyasetçileri.
Benim bildiğim tarihimiz boyunca yahudilere yardım etmişiz dir çoğu kez keşke etmeseydik desek bile uslanmadan ediyoruz.
Yahudi düşmanı değilim 
önce insan derim, ama bir insan diye anılana bakarım, bir de insani yanı kalmış mı diye  
 

5 yorum:

Leah dedi ki...

"Yardım gemimizi kaçırıp insanları hunharca katleden bir ülkeye yardım etmek midir siyaset? Sikeyim o siyaseti ben. Sikeyim o politikayı ben." Yazmıştım, çok da doğru yazdım bence. Burda RT etmiş olayım kendi tweetimi. :D

TuTsİ dedi ki...

RT :D
Lee insanın içini acıtıyor
diye düşünüyorum içim acıdığın dan

enk dedi ki...

biz sadece bu ülkeden yemedik kazığı yaptıpımız her ülke kazık attı bize cünkü biz kıskanılan bir ülkeyiz,çekemeyen fazlaca..
insanın ölenler için yazık diyesi varsada bu şerefsizler yüzünden hiç birsey diyemiyor..sinir bozucu seyler bunlar..

Mystery dedi ki...

ben de dün haberlerde izledim israil yangınını tayyip çıkmış yok yardım ettik ama özür bekliyoruz hala bilmemne diyo. hay dedim özürünü de sana da ben olsam yardım mardım etmem. ne halleri varsa görsünler. çok da güzel yazmışsın nükleer silah bilmemne olaylarına girceğne afetlere tedbir al, piçler.

TuTsİ dedi ki...

@Enk
Mahşer günü arkasına saklanacakları ağaç kalmasın diye yakmıştır bu adiler onca ağacı
Ben-i İsrail bu her şey beklenir :)

@Mystery
Komşular ile 0 sorun politikası güdüyoruz ya sınırları aştık artık bu insani olay dan ziyade alın yardım hadi Mavi marmara olayı için biz eşşeğiz deyin
ricası gibi oldu.
Nafile bu adiler af dilemez diletir anca.

Popüler Zırvalarım

wibiya widget