1 Aralık 2010 Çarşamba

Ölüyoduk a.w

Abi bak yeni aldım bu ne biliyormusun ? 
Dedi burnuma kadar getirdi yeşil üzerinde NATO yazan biber gazı diye satılan mini savunma silahını.Bir kaç dakika biber gazı hakkında konuştuk 'olum bu tehlikelidir şakaya gelmez sıksan da boca etme karşındakine öldürürsün mazallah ' dedim sonra yanımdan ayrıldı genç arkadaş ben işime devam ettim ki 1 dakika sonra boğazımda bir baskı hissi öksürmeye başladım sanki biri beni boğmaya çalışıyor, ben öksürdükçe ağrı şiddetleniyor nefes alamaz oldum birkaç saniye.Lavabo ya gittim yüzümü yıkadım ağzıma su alıp gargara yaptım ama o baskı hala duruyor nafile,mesama geri döndüğümde 42 kişi öksüre öksüre sağa sola kaçışıyor herkes bir anda kokusuz renksiz olan bir gaz sebebi ile perişan olmuşlardı.Delikanlı korkmuş halde bir kenar da insanların o halini seyrediyor aptal suratındaki o sırıtma yitmiş ben ne yaptım diye tekrar tekrar söyleniyor idi.Yanına gittim naptın lan sen diye bağırdım sıktın dimi biber gazını ortalığa yoksa klimaya doğrumu sıktın bir anda herkesi etkilemesi zordur.Öyle yapmış klimaya doğru tutup az miktar da sıkmış biber gazını arkadaşına dönüp bişi olmaz lan bukadar cıktan diye sırıtarak şebeklik etmiş birde.İnsanları o halde görünce korkmuş biri ölürmü diye sinmiş bir köşeye eşşoğlu eşşek. 

Öldürücü olmayan kimyasal silahlar sınıfı. Kullanımı, 5188 sayılı Özel Güvenlik Hizmetlerine Dair Kanunun Uygulamasına İlişkin Yönetmelikte, yasal olarak kabul edilmektedir. İlgili Yönetmeliğin Ateşli Silahlar başlıklı, 4.bölümünün Silah Bulundurma ve Taşıma İzni Verilmesi başlığını taşıyan 24. maddesinde: “Koruma ve güvenliğin sağlanabilmesi için fiziki önlemlere ve güvenlik cihazlarına öncelik verilir. Komisyon, orantılılık ilkesine uygun olarak canlılar üzerinde kalıcı etkisi olmayan kimyasalların kullanılmasına izin verebilir.




Şakaya gelmez dikkatli olmalısınız,çok gerekmedikçe kullanmayın hatta.
saldırgan kişi nefes darlığı çeken biri olabilir bu durumda adam hapı yutar eşek cennetine boylar gelde ayıkla pirincin taşını sonra. 

7 yorum:

Zeyno dedi ki...

İnsan sağlığını tehdit eden hiç bir şey, şakaya gelmez! Ve bu yapılana da şaka denmez...

8ex-en8 dedi ki...

alcam bundan :P geçmiş olsun ;)

zeynep dedi ki...

Biraz eşek şakası olmuş ama....Çok geçmiş olsun cümlenize..

Bucera dedi ki...

Biber gazı bir ara benim en sadık dostumdu.Problemli saldırgan bir hastam bir ara ciddi ciddi kafayı takmıştı bana. çıkışta takip ediyor tehditler savuruyordu, arabamın camını kırmıştı hatta. Öğlen dışarı çıkarken bile elimde biber gazı ile geziyordum.
Sonra savcılığa dilerkçe verdim senin tarafından ölümle tehdit ediliyorum diye haberin olsun trafik kazasında bile ölsem seni içeri alırlar dedim de kutuldum.

Mystery dedi ki...

geçmiş olsun hakkaten yaaa komik olmuş ama :))

Ahu Ayaşlılar dedi ki...

yaa benim eve hırsız girince bir arkadaşım hediye etti..
ama insan denemek istiyor kullanmadan önce. hani oldu da hırsızla yüzyüze geldim, sıktım bir halt olmadı.. ne yapabilirim o an.
koridora sıktım bi.. o sırada arkadaşım banyodan çıktı, ve ne kokuyor diye derin derin soludu.. onu banyoya geri sokmak için koridora koştum soluya soluya banyoya geçtim ama bildiğin ölüyorduk ikimizde..
aylarca güldük ama.. hala unutamam ne kokuyor diye saf saf burnundan çektiği derin nefesi..
neyse işe yarıyormuş onu öğrenmiş olduk işte :=

TuTsİ dedi ki...

Ehe aldım bi tane kendime
lazım olur diye baktın olmadı eşşeğin şakasını yaparım bende :p

Popüler Zırvalarım

wibiya widget