29 Ocak 2011 Cumartesi

Aşk'ın Bir başka hali

video
 
yağmurun atında şarkı söylüyorum
yağmurun altında sadece şarkı söylüyorum
ne büyüleyici bir duygu
ve tekrar mutluyum
bulutlara gülüyorum
öyle karanlık ki,yukarı daha yukarı
güneş benim kalbimde
ve aşk için hazırım.

sizi takip etmesi için izin verin fırtınalı bulutlar,
yeryüzündeki herkesin.
yağmurla gel
yüzümde gülümseme var
yolun aşağısına yürüyeceğim,
mutlu bir nakaratla..
sadece yağmurda şarkılar söyleyerek(şarkılar söyleyerek)

yağmurda dans ederek
yine mutluyum
yağmurda şarkı söylüyor ve dans ediyorum
dans ediyor ve şarkı söylüyorum...
 
 
 
 
 
 
.
 Ben baharın gelmesini bekliyorum,bahar da şenlenir gönlüm 
yağmur da yürür gibi yürüyeceğim sevgi damlalarının altın da 
 
 

3 yorum:

Kırmızı Çizmeli Kedi dedi ki...

aymm siinnnging in di reyyynnnn
cast siiiinnnging in di reyyynnnn
şarkıyı da, söyleyeni de, filmi de, oyuncuları da çooook seviyorum. Ödev konumdu bu film benim. Pek de güzel bi not almıştım aah gençlik ah... Ayrıca da Sinatra'yı yirim ben yirim::::)))))

Zeyno dedi ki...

Aşkın dansı bu adeta...

KaRaMeL dedi ki...

bayıldım bu aşık adama:)

Popüler Zırvalarım

wibiya widget