6 Ocak 2011 Perşembe

Bu MiMi bana sormayın mazallah

Mimlenmek güzeldir de işte bazı sıkıntıları çıkabilir :/ 


1)Kaç yaşındasınız?   25

hımm iyii çıtır dell ama ossun idare eder


2)İsminizin son harfi ne?  E


ne lan bu ayşE  cemilE  fikriyE mervE  nese önemli dell

3)En sevdiğiniz renk? Pembe


ah işte tipik kıs rengi bi pembe pamuk şeker alsam kanarmı ya kanar len

4)Kilonuz kaç?    55


 ohhhşş tam benlik işte  rahat yani

5)Boyunuz kaç?  1.70


çeneme geliyo ama ossun gider

6)Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz?  3 kızız ben ilkim

okişş erkek yok bela yok ne güssel


7)En sevdiğiniz şarkı ?  Sevmek bir ömür sürer sevişmek 1 dakika
bi takıl benle  dakikalar yetmicek tatlım

8)Sizce esmer mi sarışın mı?  Esmer nebilim kumral olsun
olabilir boyatırıs saçları neyim 

9)Sigara kullanıyor musunuz?  Eveeet


ohh bi cigaralık sararım sana uçarız bulutlara

10)Alkol? Bayılırımmm

tamammm dibine gadar içeriz önce bi sooora uzanırız boylu boyuncaa


11)Çayı fincanda mı içersiniz,çay bardağında mı?  Fincan tabi, bardak ta olur ama napalım



olmadı nuri alço hesabı ederiz çaya katarız hapımızı fincan olmalı fincan tabee unutmaaa





Şu sıra Bloglarda pek yaygın olan bir Mim bu tabiki maksat insanların eğlenmesi birbirini tanıması.
Len bizler MiM leşip dururuz da allan bi sapığı da bunları okusa dedim 
kimbilir neler düşünür gerçi biraz ama çok az yordum pek kıymatlı beynimi buldum ortaya çıkan neticeyi böyle bişi olsa gerek :P

Nuri baba ve Coşkun abiye sevgiler (;

6 yorum:

Laliş dedi ki...

Ben doğru düzgün cevaplayamıyorum bile :). Bir çok biriken mim var ama ben hiçbirini yazamıyorum bir türlü:).

TuTsİ dedi ki...

Mim çılgınlığı yaşıyor Blog alemi :)

Yazmak iyi de hep birbirinin aynı mimler olunca pek tadı çıkmıyor.
birikenler mim olsun LaL yazmasakta,
dertlerimiz uçup gitsin diyelim.

éLLa dedi ki...

1)Kaç yaşındasınız? 25

hımm iyii çıtır dell ama ossun idare eder

cok pis takildim buraya, gerisini okuyamiyorum. musadenizle ben bir bunalima girip geliyorum. böhüm.

TuTsİ dedi ki...

éLLa ilahi kardeş sabah vakti güldürdün beni
Sen üzülme olurmu büyüdün artık...
(yok bu daha fena oldu ya nese ) :P

Miyuki dedi ki...

Tamam biraz dalgaya vurmuşun da bence süper tespit! Hatta bu çıkış noktası bile olabilir :) İyi güldüm ama :)

TuTsİ dedi ki...

Miyuki San

Her bilgimiz mevcut bu alem de eksik olan kalmadı boy kilo baş harf son harf ne varsa ekli ya bi adımız var bilinmeyen onu da açık verdikmi tamam
Şahin K
duymasın da gerisi hikaye

Popüler Zırvalarım

wibiya widget