20 Şubat 2011 Pazar

Tanışıp tıkınmaya gelin Dostlar Nevizadeye

Birkaç arkadaşımız ile Facebook üzerin de yazışırken ' Sandıra,Deli Rapunzel ve Akın konu yeme içme den açıldı ki ben mutlaka araya sıkıştırırım kaçırmam.
Kokoreç dedim Midye bi de Çiğköfte tabi duyarsız kalmadılar iyi de bunları tek yemek bir zevk, bizler toplanıp yiyelim dedik bir tarih belirledik önce ve bir adres.
27 Şubat Pazar akşamı 18:30 gibi  NEVİZADE denen mekan da olacağız. 
Bekleriz dostlar gelin yeme içme muhabbet bahanemiz,neşemiz yerin de olsun.




Haritayı büyütüp mekanı görebilirsiniz.
Taksim de kime sorsanız söylerler 

Mekan adresi değişti elbet NEVİZADE de olacağız bilgi için 
telefonumu vermim de mail atın yeter :)

7 yorum:

Zeyno dedi ki...

İnşallah çok isterim. Kısmet olursa ki olsun. :)

Telekinesis dedi ki...

abdestimi aldım geliyorum

e.n.k dedi ki...

cok ayip ama o cigköfteler ,biz gurbetteki kardeslerinden ayri nasil gecicek bogazindan abiiii!

gelmek isterdim tabi ama sap gibi pc basinda ahh ulan kahretmem mi kadere diye diye ic cekmek yapabilecegim tek sey oluyor bu durumlarda :)
umarim guzel gecer ,cig köfteleri indirirken midene beni hatirla abi :) fotolar bekliyorum zahmet olmazsa ...

Laliş dedi ki...

Ben Türkiye'deyken de yapmayın böyle bir şey bak nasıl topa tutuyorum sizi =)

TuTsİ dedi ki...

@Zeyno
Kısmet tabi :)
Leb de gelsin tut kolun dan bari.

@Telekinesis
Olum asmalı dedik mescide gidiyoz demedik ne abdesti 2 rekat kılıp çıkacanmı yoksa ne :P

@e.n.k
Kardeşim valla burda olsan kolundan çeker götürürdüm de yapın siz de éLLa sisterimle birlikte bi hamini gırtlak günü ekleyin fotoları
içim rahat etsin bak boğazım dan zor geçecek onca nimet :(
hehe :p

@Lal_
Ayıpsın vala gitme telaşın sırasın da tanıştık hani aksi halde el sallamaya bile gelirdim de bari buraya geldiğin de inşl yaparız bi alem daha çok toplaşırız da bi gel hele :)

Zeyno dedi ki...

Ayaklarından sürüye sürüye getireceğim Leb'i :)

Bir İnce Ses dedi ki...

Ben İstanbul'da oturmuyorum ki :( Keşke orda olabilseydim... Gelmeyi gerçekten çok istedim şimdi ya :( Düşünüp çağırdığın için teşekkür ederim :)

Popüler Zırvalarım

wibiya widget