10 Mart 2011 Perşembe

Aşk' tan kalbi kırılmış biriydim ben de öpseydin geçerdi..

Can sıkıntısını gidermek için pc yi açtım,oyun oynamak istedim bir süre vazgeçtim sonra.
Sosyal alem deryasına daldım belki birkaç arkadaşı ile sohbet ederim diye o saate kimsecikler yoktu daha bir sıkıldı canım içimde yumruk gibi oturmuş bir sıkıntı yumağın dan nasıl kurtulmak gerektiğini düşünüyordum var elbet bir çaresi ama neden di bu sıkıntı ? durduk yere hayırdır dedim o esna da telefonumun dexter melodisi kulağımı yırtarcasına çaldı  ekrandaki numarayı tanımıyordum gecenin bu saatin de kim ki acep deyip açtım...

Efendim..
Ne yapıyorsun sen ?
anlamadım ?
ne yapıyorsun dedim sana.
kimsiniz siz pardon tanımıyorum ne numarayı ne sesi
Tutsi ...
( kim lan bu kadın adımı değil de nick le seslenen ) 
Fazla vaktim yok B.köy deyim şu an gelirsen görüşürüz gelmezsen sen bilirsin
Şaşkın halde kalakaldım o an
Gelemem  varsın görüşmeyelim iyi bak kendine her kimsen artık deyip kapattım.
Kimdi bu diye beynim de yankılanıyordu sesler  ama yok sittiret aramayacağım mesaj da atmam gitmedim zati neden merak edeyim hala ki dedim başka şeyler ile meşgul olmaya çalıştım.
O ilk anlarda ki can sıkıntısın dan eser yoktu bir merak vardı bastırmaya çalıştığım bir de kendime telkin ettiğim birkaç söz ' amaç bu zaten merak etmeni aramanı bekliyor ' diye.
Bir kaç dakika sonra mesaj geldi.
Aşk' tan kalbi kırılmış biriydim ben de öpseydin geçerdi...
Twitter daki Bio yazımı yazmış bana  gülümsedim sadece hadi len dedim bir de sildim numarayı mesajı da bir daha gelmedi tabi ne arama ne mesaj olmasın da böyle iyiyim ben.


Açtım bu şarkıyı eşlik ettim ara da 
Her yer karanlık

9 yorum:

zeynep dedi ki...

Biliyormusun senin bu umursamaz tavrın hatunları daha bi fazla çekiyor sanki ne dersin:)

Şu fondaki şarkı için geliyorum sana bazen alıp götürüyor insanı..

sophie'nin dünyası dedi ki...

büyük ihtimalle bu satırlarını da okuyor gizemli şahıs...ya da hayranın mı demeliyiz tutsi?

TuTsİ dedi ki...

@Zeynep
Facebook da numaramı verdiğim den beri çok geldi telefon mesaj
ama bunun gibisi olmadı ya iç ses niye aramadın gitmedin dese de dış ses he aferin iyi halt ettin demek te :P
Bu müziğin kodlarını ekle sayfana yine gel sen bloguma ama :)

@Sophie
Kesin diyorum okumuştur da
gerçi türkcell kim olduğunu söyledi numaranın sahibini ya neyse
bana göre değil bu mevzular.

Laliş dedi ki...

numaranı nerden bulmuş bu hatun onu araştırmamız lazım =). Bir de ben de dexter melodisi istiyorum bananeee :).

Kırmızı Çizmeli Kedi dedi ki...

eh be kardeşim nal gibi yazarsan feyse numaranı ellibeşbin kişi de arar:) sen sıkıntıdan haber ver, geçti mi?

"leb" demeden... dedi ki...

benim sinirlerimi bzoar. tacizdir benim için...

hiç hoş değil...

TuTsİ dedi ki...

@Laliş
Face de eklemiştim numaramı tabi ki böyle olacağını düşünmedimdostlar bilse yeter di.
Dexter mp3 mailin de.

@Kedi
Can sıkıntısı geçici bir süreliğine gömüldü derinlere
gelirse geri zati duyarsın sesimi :/

@Leb_

Taciz edilmek hoş değil tabi bir kadın için erkek için de öyle elbet o sebeple vermem karşılık pek cidden hoş değil güler geçerim
billur geçecek başka birini bulsunlar gerçek ise niyetleri varsın olmasın aman.

Mystery dedi ki...

coolsun tutsi abi :))))

Desperate Housewife dedi ki...

twitter'daki bio yazını beğendim :)

Popüler Zırvalarım

wibiya widget