28 Mart 2011 Pazartesi

Çakalım,çakalsın,çakallar

Konu kredi kartı borcu.
Mevzu uzun ve eski anlatsam ühüüü kısaca özet geçem.
Borcum borç Allah bana ben sana diyorum artık.
Hukuk bürosun dan aradığını söyleyen kadın ne adını ne hangi hukuk bürosundan aradığını söylemeyip o an evde yalnız olan anneme,
_hanfendi oğlunuzun borcu için icra takibine başladık evdemisiniz ?
_evet evdeyim ne oldu kızım neden sordun
-Öğlen vakti geliyoruz eşyalarınızı icraya, ayrılmayın evden
deyip kapatıyor annem o an tansiyonu fırlamış kendin den geçmiş halde oluyor tabi, komşu kapıyı çalmasına rağmen bir süre yanıt alamayınca arıyor babamı o da beni ve kardeşlerimi hepimiz doğru eve ordan hastaneye birkaç gün uğraş dur olmadık yere ve
Ne gelen var ne giden icralık dahi olmadığım hal de.
Bunu yapan orospuçocuğunu bulamadık tabi,zaten beni arayıp Kartınızın açılması için 300 tl yatırın çarşambaya diye aramışlardı ben de borç harç bulup yatırmış olmama rağmen sonrasın da ki aramasın da hesabınız o miktarla açılmadı siz 200 tl daha yatırın diye beni keklemeye çalışan avukat yamağının zekasına aldanmıştım.
Anneme olan olaydan sonra yemin ettim hiçbirinin telefonuna çıkmamazlık etmeyip hiçbir borcu da ödemeyeceğim diye.
Maaşımı 4/1 ine haciz koyan avukata teşekkür ederim o böyle yapmasa idi ben diğer avukatların katili olacaktım o kesin.
Velhasıl kelam borç yiğidin kamçısıdır ödeyecem ama onların istediği miktarı değil asla,önce arayıp borcunuz 26 milyar beyfendi deyip de 5 dakika sonra bari ana para olan 3.400 ödeyin de kapatalım diyen insana yuhh diyorum hepsinin anaparasını ödeyecem kapatacam elbet benim durumum da olanlara sabır ve akıl diliyorum umarım keklenmezler araştırma dan hiçbir yere borç ödemesinler hele ki ana paranın haricin de bir meblağ sakın ha ben den söylemesi.

5 yorum:

İlknur dedi ki...

Geçmiş olsun :(. Nasıl insanlar var hayret ediyorum çoğu zaman. Umarım tekrar yaşamazsınız bu tatsız olayı...

TuTsİ dedi ki...

İnşl yaşamayız İlknur teşekkürler :)

Kırmızı Çizmeli Kedi dedi ki...

yavrucum, hiç bir orospu çocuğu bu kadar büyük bi orospu çocukluğu yapamaz. haksızlık etmişsin... geçmiş olsun.

CELEBUTANTE dedi ki...

Hakikaten büyük bir orospu çocukluğu.Akli dengesi yerinde,kişilik bozukluğu olmayan biri bunu yapmaz zaten.Geçmiş olsun.

inanirsakolurbence dedi ki...

inanmıyorum resmen soyguncu bunlar! çok geçmiş olsun...

Popüler Zırvalarım

wibiya widget