13 Mart 2011 Pazar

Kendime sövesim var bugün

Bazen gülüyorum kendime, bazen kızıyorum tabi.
Kendime göre ben,kendi ile taşşak geçebilen,aynaya bakınca naber lan salak diyebilen,bir yanlış yaptığım da aptalmısın lan a.q salağı diye söylenen,iyi birşeyi yapıp ardından aferin olum işte böyle de öve bilen,genellikle istemesem yada sıkılsam bile renk vermeden karşımdakini sabırla dinleyen illaki o madem bana konuşuyor dinlemeliyim onu deyip belki bir derdine çare bulacağına inanan o salak ben aslında hep dinleyen pek konuşmayan ben,kendi sıkıntımı soranların iki diretmesin de bokunu çıkarırcasına herşeyi anlatabilen ben,anlattıkça açılan açıldıkça kendimce zavallı durumuna düşebilen kızan söven ben,evdekilerin aynı odada çay içip dizi seyretmesine katılmayan ben,wc ve yemek haricin de ailem dediklerime bakamayan ben,eşşek gibi çalışıp sadece ilerisini ama çok ilerisini planlıyan ben,kendi zevk arzu isteklerini bir kenara bırakıp,sadece birkaç değerli saydığına hayatını adayan ben,
Dışarıdan bakınca ben meğer  gamsız,vurdum duymaz,bazen duygusal bazen ruhsuz,her zaman dinleyen,gözleyen,laf ebesi,cin fikirli,hinlik peşin de,arsız,utanmaz,edepsiz bazen,ama hep insan olmak derdin de olan embesil gerzek biriyim aslın da.

İçim den koptu sövmek istedim kendime ne bilim öyle işte.




6 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

TuTsi ilginç ve güzel bir yazıı..

Bazen hepimizde böyle bir ruh hali oluyor ve her gamsız hayat şarkısını duyunca aklıma kendine söven sen geliceksin.

Dışarı çık hava al :)

ebruli günce dedi ki...

Kendin,kafanı fena bozmuş anlaşılan,bana da olur sık sık,geçer demek isterdim ama benimki pek geçmiyor :)

TuTsİ dedi ki...

Bazen deler de geçer ya
ömrün yarısına geldim hala beceremiyorum kırmayı bozmayı kinayeli sitemkar konuşmaları.
İğneyi bile başkasına batıramayan ben iğne ile birlikte çuvaldızı sokuyorum gözümün içine :/

1 ümit var elbet düzelecek
herşey güzel olacak

Laliş dedi ki...

Tutsicim, en kısa zaman da konuşmamız lazım. =)). Kendine bir laf etmeyi de bırak kızdırma beni, anlaştık mı dünyanın en hayat dolu şeker babası ;).

Zeyno dedi ki...

Aferin sana be TuTsİ. Kendiyle dalga geçebilen kaç kişiyiz şurda. :) Yeri gelir sözümüzü, yeri gelir özümüzü eleştiririz. Kendimize bunu yapabiliyorsak, başkasına neler yapabiliriz hayal etsene bir. ,)

TuTsİ dedi ki...

@Lal_
Kızma sen konuşuruz bir ara :)

@Zeyno

Özümüz sözümüz bir
bilen bilir ;)

Popüler Zırvalarım

wibiya widget