13 Nisan 2011 Çarşamba

07:45 - 08:30

Her seferinde ertelerim telefonumun alarmını biraz daha uyku derim nolur, sanki tlfnmun çok umrunda ya,herkes uyanır da bir ben kalkmam yataktan.
Geç saatlere kadar Pc başında oturursan olacağı bu tabi.
07:48- Wc ile başlar sabahım klozet üstün de uyuklarım
( sizin öyle başlamazmı sanki )
07:52- Kahvaltı da ya yumurtalı ekmek vardır, ya yağda yumurta veya sucuklu yumurta çok severiz yumurtayı ailece... (bir gün yumurtlyacaz gibime geliyor )
08:15- Ev ile işyeri arası uykulu halimle yaya olarak 12 dakika, evden çıktığım da,çıkmaz sanılan sokağımın dibin de 9 basamaklı merdivenleri ağır ağır aşar Z.burnu semtinin göbeğine çıkarım sol tarafta otobüs durağın da, yine geç kaldım yaa diye söylenen 08:15 otobüsünü hergün kaçıran,Gönül saçları fönlü 8 cm topuklu,kaşe beyaz kabanlı ofis kızı Gönül durur hergün rast gelirim de sırıtırım hafiften, içimden - salak koşsaydın kaçırmazdın- diye söylenirim.
Biraz ileri de, Sarıyer börekçisi var onun önün de minübüs bekleyen anne Keriman ve kızı Hülya ve yanların da üstündeki elbiseye hiç uymayan çantası ile ki hergün farklı bir kıyafeti mutlaka olur ya,sarışın çıtı pıtı hatun
(onun ismini bilmiyorum ) bir elin de B.B tlfnu bir elin de çantası hep bir yere yetişme telaşı okunuyor yüzün de.
08:17- Kaldırımın karşı tarafına geçmek maharet ister ışıklar her zaman kırmızı da ben geçmek isteyince ama bekleşen insanlara anlık bi bakış atıp bak nasıl geçiyorum şimdi bekleyin siz hehehe tarzın da salakça davranışım ile vızır vızır geçen arçların arasın dan canbaz misali, aslın da çekirge gibi zıplayarak geçerim,tüm olay büfenin önün de bekleyen ince topuklu şık ayakkabısı olan boynun da fular, dalgalı saçları ile idda standı dibin de, gözlerini bir an dahi kaçırma dan bana bakan hafif tebessüm ile karşılayan o hostes kız Canan içindir. Servisine binme den yetişmek için asıl mesele.
Aferin sana iyi zıpladın deyip dudağımdanmı öptü madalyamı taktı :P

Döviz bürosunun dibinde birkaç,esmer tenli,gözler sürmeli bileklerin de mutlaka rengarenk bilezikleri ile ve oldukça renkli giyinmiş olan kürt kızlarının anlamadığım dilleri ile kısa cümleler kurup kıkırdaşmalarına şahit olup yine de tebessüm ederek geçerim yanların dan.
Bankanın kapısın da bekçisi ve birkaç çalışn kızı görürüm hep kapıdlar neden se demek ki bekçiye hala güvenmemişler ki anahtarı yok hıyar kapı da hergün o yanların da iken Asuman ve Necla hanıma 'merhaba günaydın size ' diyemiyorum.
08:20- Berber Kadir amca, her sabah geçerken berberin önün den selam veririm ama ne dense adamın gözleri radar misali çevre de çıtır aramakla meşgul, sesimi son an da duyup alır selamımı ama gözler yine etraf da tabi adamın yaşı 76 anlayın yani :/

08:22- Arı börek salonu adın da küçük bir börekçi var adam bana uyuz oluyor eski den gider orda kahvaltı yapardım artık evde karnımı doyuruyorum ya zoraki bakıyor suratıma selam almamak için direnmek, ben ise hep tebessüm.
Pazar sokağına gelmeden evvel köşeden abla kardeş görünür, ikisinin de boylar 1.55 gibi. Ablayı kardeşi dürter beni görünce abla ise gözgöze geliriz, başımı hafif öne eğerim günaydın der gibi abla'sı tebessüm eder hergün aynı böyle geçer.
08:25- Ul..oğulları marketin de kasiyer olan Sevda esmer balık etli saçları gölgeli pek havalı bol parfümlü Sevda 'günaydın bir gazete birde.. derim o anlar birpaket winston uzatır önüme tebessüm ederim
para üstünü alır kolay gelsin deyip çıkarım ordan.
Pazar yolun da hergün karşılaşırız onunla hiçbir parmağın da yüzük yok.
Yaşı ben kadar uzun saçları, her daim şık kıyafet zevki ile sadece 3 saniye göz göze geliriz ve her seferin de farklı parfüm kokusunu fark ederim ya,onun karşı dan gelirken önce ayakablrıma baktığını görürüm kıyafetime dikkat ediyor, birkaç kez parmağıma göz attı tüm bunlar 10 sn sürse de sırt sırta geldiğimiz an da biter ertesi güne kalır bakışmalar.
Birhanenin köşesin den geçer iken hep aynı yere park etmeye çalışan kızıl saçlı beyaz tenli stilist kadını görürüm,salak karı beceremez hiç park etmeyi bir keresin de kaldırımı yerinden söktü aracı ile, 2 kez yardım istedi ben den ona ehliyeti verenin taaa derim hep ama tebessüm ile...
08:28- Hat boyu denilen yere gelirim işyerinin önün de bekleşen muhasebeci kızlar koyu sohbette hep kimi sigarsını tüttürüyor kiminin elin de poğaça yn tarafımız da oldukların dan samimi şekil de sulanma dan günaydın kızlar diye seslenirim gülüşmeler şakalaşmalar ile kolay gelsin der iş yerine adımımı atarım ve saat 08:30 dakik adamım vesselam onca insanın hal hareketlerini hergün nerdeyse hiç zaman kayması olma dan aksatma dan geçiren ben ki bu dediğim nerdeyse 11 yıldır aynı güzergah ve binlerce farklı kız kadın erkek milleti olunca yeter dedim yeter.
Benim bu iş ve yaşam şeklimi değiştirmem gerek hem de tez vakit...






Ne o ?
Sen ruh gibimi gidip geliyorsun her gün ? hadi ya :p

9 yorum:

Bir İnce Ses dedi ki...

45 dk.'ya dünyayı sığdırmışın... Bi gününü anlatsan heralde part part yazardın :)

Sonuç olarak haklısın abi kendini acilen bakıma al, yepyeni bi 45 dk bekliyoruz

e.n.k dedi ki...

Anladım ki ben idu. Gibi yasıyorum ise giderken çevremdeki Hic kimseye bakmam saf saf yürürüm yolda metroda da göz göze gelmemek icin sap sap tele bakarım suan olduğu gibi ;) günaydın Abiii!

Kırmızı Çizmeli Kedi dedi ki...

yavrum hiç şikayet etme. her sabah 08.20'de çıkıyorum evden. 08.25'de işteyim. kimseyi görmeden. çıkışım da aynı. karınca misali... en azından insan yüzü görüyorsun be adam :)

zeynep dedi ki...

Wavvv diyorum hiç kimseye dikkat etmedim şimdiye kadar koşuşturmaktan karşıdan gelen tanıdığımı bile farketmem edemem yada görmem körüm belkide:))Diyorum ki birde akşam iş çıkışını anlatsana gözlemlerin ve yorumların değişecek mi....

Zeyno dedi ki...

Ben normalde "bakarkör"ün biriyim ama sürekli aynı rutinlikte ve güzergahta olmadığımdan fark etmem zaten mümkün değil. Olsaydı da fark eder miydim? Sanırım ederdim hele de mimlediğim kişiler olursa aralarında.:)) Bu arada uzun zamandır baktığım yok bloglara, (kendi bloğum dahil.) Şimdi twitter'de linkini görmesem bakacağım da yoktu.

TuTsİ dedi ki...

@Bir ince ses
Sen bir de askerlik anılarımı okusan ömrün yetmez herhal :P

@E.n.K
Sen önüne bak sağa sola bakma

Günaydını kaçırdım cepten yazamıyorum bari
İyi akşamlar kardeşimmm :)

@Zeynep
Sabahları heyecanlı atraksiyonlu oluyor :)
Akşam o yol bana 6 dakika sürüyor
bi cacık yok inan, olanlar da sevgilisi ile el ele dolaşmakta görmez olaydım ya :/

@Kırmızı Çizmeli Kedi

Sen işi eve taşısana Kedi ne işin var kapıdan adım atıyorsun ya 5 dakka için değmez senin de 5 dakikalık yolunu gözleyen vrır dikkatli bak etrafa ;)

Defansif Matmazel dedi ki...

A çok hoş okurken zihnimde canlandırdım... Çok keyifliydi. İnsanları keşfetmek güzel ;)

KaRaMeL dedi ki...

her köşe başında bi bayan , harem gibi:) sonrasında iş hiç çekilmiyordur eminim:P

TuTsİ dedi ki...

@Matmazel
benim olay keşfetmekten fazlası olmuş resmen her sabah takip ediyormuşum gibi :P


@KaraMel
bir gün işe gider gibi çıkıp gitmeyeceğim o meydan da durup insanları izlerim elim de simit çay ile yapıcam bunu.
Harem
yok canım =)

Popüler Zırvalarım

wibiya widget