23 Nisan 2011 Cumartesi

Gözyaşım da bile resmini gördüm


Posted by Picasa
Baba ben 23 nisan için şarkı öğrendim dedi.
öğrendiği şarkıyı söyledi çok sevinçliydi kızım.
Ben bıkmadan usanma dan Cemrem şarkısını dinliyorum şimdi ya dinledikçe boğazım düğümleniyor 
yutkuna mı yorum bile doluyorum öylesine.Şarkının sözleri parçalıyor içimi onun şenlikler de neşesini kahkahasını görüp duymayacağım ona üzülüyorum,baban nerede derlerse o cevap veremeyecek ona yanıyorum.Nice güzel anlarımızı,büyüdüğün zamanları yok edenler utansın güzelim sen beni suçlayacaksın belki, varsın öyle olsun seni hep seveceğim bi tanem. 

6 yorum:

Zeyno dedi ki...

Off be Tutsi... Bu ayrılıkların acısı, dilerim en yakın zamanda çıkar...

TuTsİ dedi ki...

İnşl tez vakit Zeyno

Kırmızı Çizmeli Kedi dedi ki...

izmir mi? istanbul mu? agacım çocuk sana sevgiyle, aşkla bakıyor, niye suçlasın seni. elbet anlayacak günün birinde neyin niye olduğunu. ama aradaki zamanı kaçırmak çok beter bi duygudur eminim. allah kolaylık versin.

Bucera dedi ki...

Kızın da seni hep sevecek adım gibi biliyorum bunu.
Ne babalar gördüm kızı yanındadır ama kendileri yoktur. Seni gördüm ve baba- kız ilişkisinin en güzelini gördüm

İlknur dedi ki...

Ben ne diyeceğimi bilemiyorum, kelimeler çok anlamsız yaşadığın duygunun yanında. Sadece emin ol ki kızın seni anlayacak. Bence siz baba kızdan ötesi arkadaş dost olacaksınız inan bana...

TuTsİ dedi ki...

@Zeyno
@Kırmızı çizmeli
@Bucera
@İlknur

Bloglara girdiğim den beri nice kız evlatları gördüm blog yazan, ailesi ayrı yarım kalmış, belki hiç tadatmamış baba anne sevgisini aile ortamını onların hiç suçu yok ama hep onlar yarım yamalak.
Endişelerim den sıyrılıyorum sizler böyle dedikçe sağolun var olun

Popüler Zırvalarım

wibiya widget