28 Nisan 2011 Perşembe

MiM deyip geçme

Mim denen mevzuya  beni de eklemiş hatun sağolsun     
Mim eğlencedir bibirimiz tanımaktır tanıtmaktır da



En sevdiğin üç görsel:  
1: Güneşin batışı, ki Ayvalık şeytan sofrasın da izledim 1 kez sadece etkilendim de.ancak yalnız izlemeyin derim zevk alamazsınız
2: Berrak haline imrenip atlarım hep ya bir kaya dan ya tekne den denize çeker beni sanki
3:   Bir de Pazar gördümmü bir kenar dan izlerim insanların telaşı alır beni bir an ne bilim öle işte.


En sevdiğin üç ses :
1: Çocuk sesi,ağlasa da seviyorum gülse de, hele ki kahkahaları yokmu birkaç veledin,en berbat haliniz de bile güldürür sizi çocuk sesi gibsi yok..
2: Kuzu keçi seslerine hayranım bir de hepsi de aynı sesi çıkarıyor gibiler ama keyif veriyor
3: Boru sesi Ti :P

En sevdiğin 3 tat:
1: Çilek
2: Bal
3: Fırın dan yeni çıkmış sıcak ekmeğin tadı

En sevdiğin 3 koku:
1: Babamın kokusu, küçüktüm,işten geldiğin de ona koşar sarılırdım göğsüne yaslardı beni kokusunu çekerdim hiçbir şey de yok halen o koku. Belki de bir bana öyledir

2: Bebek kokusu,hele ki yeni banyo yaptı ise misss

3: İğde. Mayıs ayının 15 i iğdeler müthiş bir koku salar her yana ve her seferin de altın dan geçerken elimi sürerim dallarına o koku uzun süre kalır elim de kokladıkça hoş olurum ya.

En Sevdiğin 3 His;
1: Ailece birlikte yapılan işler mesela kahvaltı akşam sofrası gibi o ortam huzur veriyor
2:Sevildiğini bilmek, o zaman daha fazla seviyorum
3: Huzur aslın da aradığım o dur.



Mim sahibi:  MatMazeL

 

3 yorum:

Kırmızı Çizmeli Kedi dedi ki...

ben de kuzu sesini çok seviyorum. böyle cızır cızır yapıyor ya hani yağları akarken (tamam taşlamayın ben kendim giderim :)

TuTsİ dedi ki...

Zalımmmmm
kıyılırmı kuzucuklara
kedi etinden lahmacun yerim daha iyi. =)

SÜPER İNCE PARLAK ÇORAP dedi ki...

babanın kokusu :) ne güzelmiş......

Popüler Zırvalarım

wibiya widget