11 Mayıs 2011 Çarşamba

1 Porsiyon mutluluk..

Aralık ayı başların da geçti olay gerçi ondan evvel ekim de başladı kısa değil biraz uzun bir mevzu ama kırparak yazayım.Ve isimler mekanlar madabadım dan uyduruldu sebebi altta efenim.
Facebook ortamın da Tavla oynamaya başlayalı fazla olmadı,o sıralar yeniyim kendime değil acemi şansıma güveniyorum ya rakip arıyordum.Odalar dan birin de birkaç kişi ile selamsız sohbetsiz oynadım gece yarısını geçmiş sıkılganım bir yan dan iletilere bakıyor bir de tweet atıyordum ara da.3 kişi vardı tavla oynamak isteyen ikisi hıyar biri çiçek tabi çiçek olanı kabul ettim başladık oyuna  ;)
Selam
--slm-
Ben acemiyim anca sayıyorum pulları sabır gösterin lütfen 
--Yaa hep öyle derler oyunu alıp giderler kusura bakmayın acımam
:S çiçek hatun sallamadı bile ilk eli aldı tekrar oynadık ikinci el de mars etti
--Aaaa sen hakikaten acemiymişsin :))
:P gülersin tabi dağıttın resmen acemiyim dedim inanmadın neyse iyi geceler size..
O can sıkıntısı, mars olmanın verdiği salak halim ile kapattım herbirşeyi yattım o gece.
Ertesi gün Derya... ekleme talebin de bulunmuş facebook da ekleştik ardı sıra gelen mesajlar sonrasın da msn muhabbetleri ile anlamadım bile ne nasıl oldu bitti.
-- Aloo canm yaa geçen seferki yere gitmeyelim oldumu, tanıdık semt benim ex eşşeğin yakınları çıkar ne bileyim bir gören olur belaya sokma başımı nolur..
Tamam tamam sen çıktınmı nerdesin ?  ben metrobüsle geliyorum 20 dakika sonra orda olurum..
38 yaşın da biri kız biri erkek 2 evladı olan,boşandığı eşini andıkça ana avrat söven, ömrümün içine sıçtı pezevenk diye kızıp bağıra çağıra söylenen.
--Ben kadınlığımı yaşamadım aslanım o herbir haltı ederken ben hiçbir şey den habersiz ev çocuk diye harcadım tüm zamanımı.Öğrendiğim gün ihanetlerini önce dövdüm sonra boşandım şerefsiz den diyordu.
Eline sağlık tabi de hep mi beni bulur boşanmışlar arkadaş :/ 


Kadıköy rıhtım cadesin de arka sokaklar da kalan bir otel idi şimdiki adres ve bu üçüncü birlikte olmamız dı.Memnun dum bee vala yaş huylar keyif  birlikte geçirdiğimiz zamanlar da beni de aldı bir düşünce neden olasın ki ? onun rahat tavırları beni de rahatlatıyordu,sanki uzun süredir birlikteymişiz gibi el ele bazen esprili bazen kızgın genel de neşeli çoğu zaman suskun ama gözlerimizi ayırma dan birbirimiz den uzun saatler geçirdik.Bir ara ruh eşim senmisin yoksa dedi de saçmalama kadın biz sadece birlikteyiz uçma bu kadar, eminim bu da bitecek bir gün unutma ama bitse de düşman olmayalım birbirimize, pehh ne büyük söz, ki ben bu sözü söylerken onu bırakabileceğimi vurgulamıştım tersini hiç düşünmedim bile kim bilebilir ki sonra dan neler olabileceğini ? 
Neden böyle söylemiştim sanki, ne acı umutları yıkmak kalp kırmak  :/


Bir sigara molasın da, çırılçıplak halimizle o saçları ile oyanar ben ise cep telefonum dan internete girip facebook ve twitter da kimler ne demiş diye bakıyordum, bir an yattığı yer den kalkıp yanıma geldi.  
--Mesajmı atıyorsun sen birilerine ? dedi sesi sert haliyle sanki öyle birşey olsa Allah ne vediyse dalacakmış gibi bana :P
Hayır tatlım ne mesajı facebook dayım kim neler yazmış fln işte.
--O ne ? aa twitter da varmısın sen ?
Evet gerçek adımla varım ora da bulursun zaten senin ick ne peki ? 
--Yok ben girmedim facebook yetiyor bana benim sıpalar takılır dedikodu mekanı aslanım ne işim olur benim oralar da, bi girsene sıpamın nickini ne yazmış @Princes... 
 ** Aha sıçtık bu o ama nasıl ? Yaşı ufakmış hem de, yalan söyledi bana kimbilir daha neleri hatta lanet kadın
Allahım olamaz bu ne şimdi ? Kader denen tekerleğin bir parçası kırıldı da benim kıçımamı girdi nasıl bir oyun bu ? kursam ilk hamlede çakılırım ben nasıl düştüm bu hale yarabbi..

Hat koptu canım oluyor böyle ara da bağlansın bakarım biraz dan,saat geç oluyor gidelimmi ?
--Noldu şimdi birden bire ne geçi, hayır bir yeremi gideceksin ?
Hayır canım hava kararmaya başladı geç kalmak istemezsin belki dedim..
--Hahaha saçmalama beni de seni de bekleyen yok çocuk değiliz ki gel buraya deli gel...

O son idi, kestim alakayı birkaç yalan ekledim,  facebook dan sildim telefon numarasını engelledim bir kez aradım kısa ve öz konuştum. "Sana biter demiştim bir gün düşman olma bana diye,neden diye yorma aklını bak keyfine elbet çıkar karşına seni hak edecek biri " deyip kapattım ne aradı ne mesaj attı belki yüzyüze olsak, kocasına yaptığı gibi beni dövmek isteyecekti de haklıydı aslın da onunla iken ben onu aldatmadım asıl olay başka yazarım bi ara.







Şu zaman dek yazdıklarım dan dolayı
bana evvelin de söylenenler için kısa bi açıklama:
Ön yargılı olmayın, yargıç değilsiniz asıp kesmeyin hele ki kınamayın  beni.
Azgın çapkın uçkuruna düşkün biriyim demiyorum, ama benim durumum da ki biri için bu tür yaşam,hayvan herif bune yaa uçmuş sapık öküz azgın vs. vs lafları dahi eklense de inanın hiç ipim de değil. He her boku yedim, ben veririm hesabımı.
Kimsenin rızası olma dan bir tebessümüm bile olmaz ben de.
 

5 yorum:

Laliş dedi ki...

Daya yemeden kurtulmuşsun iyi ki. Ah deli çocuk çok sanlaştırmışsın hayatını, bir an önce toplamak lazım seni =). Hem o yazdığın ufacık nota itafhen; kimsenin sen yargılamaya ne yetkisi ne de hakkı var. Çok normal şeyler bunlar. Olmasa da kime ne . Sen mutlu ol gerisini boş ver =).

KaRaMeL dedi ki...

ya ben sonunu anlamadım..sen twıtterdayken kadın göruyo ne oluyo orda:) vallahi anlamadım.

TuTsİ dedi ki...

Devamını yazmaktan vazgeçtim kısaca geçeyim bura da.
Kızı ile önce den tanıştım ismimle olan twitter hesabım da iken. 2 kez çıktık kızla ve kızın yaşı ufak diye görüşmedim bir daha sonrasın da annesi olduğunu bilmeden birlikte olduk hatun ile ve yazım da belirttiğim gibi twitter dan aratınca kızının nickini anladım belli de etmedim o sebeple bitti olay yani.
Kadın farketseydi o an yada bir şekil de öğrenseydi kızı ile çıktığımı hayal bile edemiyorum kesin kan çıkardı ki ben resmen affalladım bir daha olmaz olmamalı zaten..
Olay bu KaRaMel :)

TuTsİ dedi ki...

Lal_ az kaldı temmuza gel artık kız çiğköfte yiyecez daha =)

KaRaMeL dedi ki...

şansa bak ya dünya ne kadar küçükmüş meğer..bidakıne tikkat derim.:)

Popüler Zırvalarım

wibiya widget