26 Haziran 2011 Pazar

80' - 90' MiM

Seks en ler bi de dok san lar o dönemler de diller den düşmeyen şarkılar vardı elbet kimi halen dilimiz de mırıldanırız ara da, kimini unuttuk belki biri söylerse anca düşer aklımıza.
Ben en çok devekuşu kabare olan tiyatro gösterisini kasetler den dinleyip çok gülerdim şarkı türkü değil ama o dönem kasetlerle  meşhurdu. Burada izleyeceğiniz kısma dikkat edin,Metin akpınarın okuduğu şeyler hala gündem de olanlar aslın da değişen birşey yok gibi..


Grup vitamin dinlerdim dinlerken çok gülerdim elbet sözleri müziği keyif verir insana.


Yıldız tilbe, asker de dinledim ilk şarkısını "Delikanlım" diyordu.

Çelik vardı ki hala var eskisi kadar güzel şarkılarını duyamıyoruz artık ama bence o da unutulmazlar dan biriydi




Ayşegül aldinç ki o zamanlar taş hatun idi bakıyorum da halen taş hatun yıllar o hatuna kıyak geçiyor sanki :)






.@Lalish_Beni MiM lemiş  kendisi şu an Kanada'da yakın da İstanbula geliyor gelsin de çiğköfte yiyecez sözüm var elbet ;)
http://lalisindunyasi.blogspot.com/

8 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ayşegül aldinç tabi yaa,, tamamen unutmuşum :)

Zeyno dedi ki...

Bam teline vurmak" deyimi olmuş tam. Ne çok severim eski şarkıları. Benim için hiç eskimediler o ayrı. "Deve kuşu kabare" en çok gittiğim tiyatroydu...

TuTsİ dedi ki...

@Mia
Askerliğimin acemi dönemlerin de sabahalara kadar çalardı walkman de ezberlemiştim şarkılarını Ayşegül aldinç in nasıl unuturum :)

@Zeyno
Çıraktım o dönemler iş yerin de kasetler den dinlerdim Devekuşu kabareyi gitmek istedim kısmet olmadı aslını izlemenin yerini tutmuyor videolar ama güzel zamanlardı neşeli anlar :)

Telekinesis dedi ki...

ey gidi günler ey

Maya dedi ki...

Tutsim vitamini tek geçerim:D O kabareler aklıma geldi de ne çok severdim ben de şimdi olsa yine izlerim... Yok ya eskiler başka güzeldi:)

Bucera dedi ki...

Aynı şeyleri severmiş be....Güzel nostalji oldu sayende

pixis dedi ki...

devekuşu kbr dendimi aklıma hemen -minik kelebek- şarkısının evrimi gelir! :D güzeldi...

Laliş dedi ki...

Çiğ köfte yeriz yanında da 90'lardan şarkılar dinleriz =). Ama açılışı Orhan Gencebay Akşam güneşi ile yapalım =).

Popüler Zırvalarım

wibiya widget