24 Ağustos 2011 Çarşamba

Blogger e N' lerini seçiyor = e N ler boYlar - bir mim daha

Son MiM olayı bu arkadaş, şu ara can sıkıntısın dan türetilmiş aslen birbirimizi tanımak tanıdıklara göz kırpmak babın da bir mim olayı, kuralları var ama ben aklıma geleni yazdım.
Linklere tıklayıp sayfaların sahiplerine ziyaret de bulunun tanışın.
*******************************************************************************


eN aşık blogger: Üsturupsuz


eN çapkın blogger: Matmazel & Leb 

eN kültürlü blogger:  İnsan olun biraz      Naysting

eN küfürbaz  blogger : Leah  şaka len şaka iyi hoş kız severim ;)


eN meraklı blogger: Veled

eN sık yazan blogger: Miyugi san

eN uzaklarda ki blogger: Cadı eLLA  eNk



eN hamarat blogger: EDA  İnanırsak olur bence  Mutlu dükkanı   Zeynep    


eN duygusal blogger: Kalbimden sızanlar Leah  Mia Lazanyam Cipsi

Veled bide not verecekmiş mim ay sonuna kadar yazılsınmış bak sen :P  
Kimseyi mimlemicem ve  eN lerim bukadar dostlar.


Arada bunu dinleyin emi:  %&?*#

8 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

teşekkürler :)

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Abicim bide Üsturupsuz yazsan U'yu unutmasan:) ama evet aşık kısmı güzel!

Lazanya dedi ki...

EN başından beri beni bilen TUTSİMM :) teşekkür ederimm

zeynep dedi ki...

Ahahah bu mimden bende de var herkes de beni hamarat seçmiş bea:))

Leah dedi ki...

Taam ilkini kabul edebilirim de nerem duygusal amk :D

TuTsİ dedi ki...

kıçımdanmı attım diyon Lee duygusalsın sen biliyom ağladığın zamanı bilirim ehie :P

Zeynep: hamaratsın da hamur işlerin den yemek nasip olmadı :)

Lazanyam <3

Mia tatil kızı döndü bea :)

Üsturupsuz sister klavyeye kabahat bulmalı vala du düzeltim :I

inanirsakolurbence dedi ki...

Tutsi biraz geç oldu ama yeni gördüm en hamarat beni seçmişsin teşekkür ettim:D

Defansif Matmazel dedi ki...

:D sesim cikmiyorsa etrafin hatun kaynamasindadir :D 2-3 guzel oglan olsa sarardim da :D
Not: tutsi seni yearim ;) tesekkurler( aklina gelmisim) :)

Popüler Zırvalarım

wibiya widget