14 Eylül 2011 Çarşamba

Afrika'nın kızı Meltem..

Kampala neresi bilen varmı ?
Kara kıta desem ?
İlk olarak bir gazete de gördüm onu.
O da bir Blogger ve blogun'dan yaşadıklarını takip ettiğim gibi facebook dan da görüyordum.
Her zaman gülen bir surat, elin de fotoğraf makinası ile kara kıtanın gözleri umut, dudakları hayat çocuklarını dünyaya gösteriyordu bura da böyle bir hayat var diye.

Kadın hali ile deriz hani bakmayın onun o haline nice erkek cesaret edemez yaşadıklarını yaşayamaz da.
 Meltem Afrika'nın kızı ilk fotoğraf sergisi ile İstanbul da, fotoğraf çeken merağı olanlar ayrı o dünyayı Meltem'in yaşadıklarını fotoğraflarla görmek isterseniz ki ben ısrarla tavsiye ediyorum gidin görün bolglarınız da paylaşın dostlarınızı haberdar edin.
Istanbul`daki sergimin afisi: 29 Eylul - 8 Ekim 2011 arasi Aznavur Pasaji`nda



   Insanlarin tek bir fotografini cekerseniz, pek cok ruh hallerinden sadece birini goreceksiniz. Bir filin disine dokunup da `Fil tas gibi sert bir hayvan` demeye benzer bu. Bu albumdeki ucleme fotograflarin sadece ilkini cekmis olsaydim, gorup goreceginiz uatngac, sinirli, gergin insan fotograflari olacakti. Ama onlarla iletisime gecip konusmaya basaldiginizda bambaska yuzlerini goreceksiniz. Yaklasip anlamaya calismaktan korkmayin. Fotogoraf bence sadece goruntuler degil arkadasliklar yaratamaktir.. Meltem Yaşar 



 Meltem Yaşar blog adresi:   http://pigmelerledans.blogspot.com/





Meltemin ilk fotoğraf sergisi 29 Eylül - 8 Ekim süresince açık olacak.






2 yorum:

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Burada olaydım giderdik peh peh!

TuTsİ dedi ki...

kısmet dellmiş ne edek :I

Popüler Zırvalarım

wibiya widget