4 Eylül 2011 Pazar

Yalnızlık da güzel


Eskiden..
Her gün sevişirdim,farklı mekanlar da türlü pozisyonlar da farklı kişilerle.
Bir çocuğun oyuncakları ile oynaması gibi düşünün,ilgi duyduğu ile fazlası ile zaman geçiren,canı sıkılınca yerine başka bir tane oyuncak alıp gözdesi eden.
Gün geldi onca farklı ruh ve kalbi kaldıramaz oldum,hepsi birbirine benzemeye başladı duygular,tavırlar,sitemler,öfkeli halleri ile sanki birbirinin aynı.
Sevişirken amaç belli idi seviştikten sonra hep bir anlatcak konusu vardır kadının.
İş yerin de olan bir meseledir ya da ailevi bir sorun ama o konular kısadır,asıl önemli olan  Hülya’nın yeni elbisesi,Çağla’nın taşlı yüzüğü,Sevim’in adatılması vs.
Her biri vazgeçilmez değildi onları farklı kılan bir özellik yoktu ve onlar bunun farkın da olmadan uzun ilişki beklentisi için de hayal alemin de yaşayan sevgililerim idi.
Marifet değil yaptığım evet, her güne farklı bir kadınla birlikte olmam,ama bazen tabağına ne konursa onu yersin de hani itiraz edemezsin ya öyle idi birlikteliklerim.
Uzun bir süre kadınsız yaşadım aslın da tek kadın sonradan gerçekte sevdiğim 1 tek kadın.Tüm alışkanlıklarımı bıraktım,bir gece oturup da birlikte olduğum kadınlara tek tek mesaj attım “evleniyorum seni bir daha aramıyacağım sevgiler sana”.
Çoğu dönmedi bile ne mesaj ne arama birkaç kişi anca tebrik etti,ardından mutlu olamazsın bak yaz bir kenara diye ekleyip yazan da oldu.
Evlilik de bitti ardın da bir çok sorun ve yük ile, o günler de geri de kaldı her gün başka bir sebep arar oldum kendime daha iyi bir gün yaşamak adına.Temkinli davranır oldum artık ilişkiler adına, yaşıtlarımla birlikte olmaya başladım daha genç vücutların sahipleri can katıyor neşesi gülüşü ile ama hayalperestler çok şey istiyorlar verdim ama fazlasını alırım der cesine. Seveni aramıyor insan bir yerden sonra sadece sevişmek de değil mühim olan.Aslın da bu düşüncelerimi anlattığım bir arkadaşım bana yaşlanıyorsun bu dediklerin ancak yaşılar da olur demişti belki öyle ama karşılık bulmasam hani hiç uğraşmam da.Erkek arkadaşlarım bir yarışta sanki, kaç kız düşer, gideri var mı olmasa da olur, bir kez yatsak kafi derdindeler onlara bakıp gülüyorum ete aç bir hayvan misali yerler ama yedikçe doymazlar diğer yandan, sevişmek ilgi beğenilmek tip karizma deneyim derdin de olan kadın kısmına bakıp vay be diyorum gördüğüm şey aslında erkeklerin kullanılması gibi geliyor bana.
Neyse tümüne tebessüm edip kendi halime dönüyorum ve asıl gördüğüm artık her gördüğüne aşık olmayan onunla yatmayan biraz uzaktan inceleyip sık eleyip ince dokuyan bir tip olup çıktığım.Telefon rehberim de bir kez dahi açıp ‘merhaba benim görüşelim mi’ demediğim onca kadın var bazıları bunu anlamsız bulsa da hele ki numarasını verip üstüne sosyal medya üzerin den ‘neden aramıyorsun’ diye mesaj atan kadın kısmına halimi anlatmak zahmetine bile girmiyorum.
Artık pazarları sevişiyorum o da uzun bir görüşme muhabbet ve incelemenin sonun da tamam bu olur diye kanaat edip direkt kendisine söylüyorum karşılık bulamamak korkum yok çekinmek utanmak sıkılmak derdim hiç yok sanırım alışkanlıklar dan dolayı bunlar.
Biliyorum ki artık zaman geçiyor bir süre sonra bunlar da son bulacak ve yalnızlığımla baş başa kalacağım bir gün bir park taburesin de oturup tüm bunları anarken gülümserim hayata diğer insanların tüm heyecan, sevip sevilme dertlerine bakıp.



Hiç yorum yok:

Popüler Zırvalarım

wibiya widget