21 Kasım 2011 Pazartesi

Dönerse senindir sıkı tut

Adam
 Hızlı adımlarla yürüyordu, kadının yanın dan az önce ayrılmıştı, nerden baksan seksen adım kadar uzaklaşmıştı.

Kadın
sağ eli omuz hizasın da avuç açık hal de hala bir umutla bekliyordu.belli belirsiz bir gülümseme vardı suratın da ağzın dan çıkan bir kaç kelime ” hadi hadi nolur ”

Adam
 dolmuşa binmek için acele ediyordu köşeyi dönünce ilk araca binip evin yolunu tutacaktı telaşı ondandı ya tam köşeye geldiğin de durdu soluna doğru hafiçe dönüp artık epey geri de bıraktığı bir eli hava da olan kadını gördü.

 Gülümsedi adam kocaman açtı ağzını, canım dedi elini kaldırdı çocukça bir sevinçle salladı elini.

Kadın

döndü döndü evveett allahım el salladı bana o da beni seviyor dedi..


Her aşk biter bir gün diye mırıldandım yanların dan geçerken duymadılar tabi..


Bitti..


 

3 yorum:

Deniz Bilgen Çakır dedi ki...

Öyle sıkı tut ki nefes alamasın. Döndüğüne döneceğine pişman olsun. Aklı başına gelsin:)

Zeyno dedi ki...

Ne zamandır bloglara girmiyordum şimdi okudum yazını çok da beğendim. Bir söz vardır "karamsar, yolun sonunu görse de, iyimserin yolculuğu eğlenceli geçer" diye. Lafın tamamı deliye söylenir Tutsicim. :) Şarkıya gelince şahane seçim. ,)

inanirsakolurbence dedi ki...

Aşklar bitmesin:)

Bu da bizim inandığımız bi yalan olsun , varsın olsun bee:D

Popüler Zırvalarım

wibiya widget