14 Aralık 2011 Çarşamba

Kahve falımı ? Yok almayayım..

4 sene kadar evvel sahil de bir çay bahçesi masanın etrafın da 6 arkadaş her birimiz eş halin de 4 kişi okey oynarken ikisi yancı çay çorba ara da lak lak keyifli bir gün geçiriyoruz.
herkes kahve söyledi kahve eşliğin de fal meraklısı hatun kısmı bir birine sen iyi bakarsın gibi gazlamalar peşin de maksat eğlenmek ve geleceğe dair tatmin olacakları kelimeleri duymak ya maksat..
Civar da elin de bir kaç demet çiçek ile gezen 2 çingene, grup olarak bizi görünce yanaştılar tabi sevgililinize çiçek alın be abe diye başlayıp kızlara ara da baskı da yapıyorlar elde ne varsa bize satsalar paranın a.q caklar kesin iki arkadaşım ısrarlara dayanamayıp bir kaç çiçek aldı bile. O esna da kızlar dan biri eline aldığı üçüncü olan benim fincanı öylesine tutuyordu daha hiç bir şey söylememiş halde çingene kadın yanaştı abe çiçek al bi tane sevdiceğine 10 lira ver yeter falına beleş bakem bari.Ben yok istemem sağol dedikçe ısrar etti kadın.
Yanım da duran sevgili bana çiçek almayacakmısın aşkım deyip bir yandan ısrar etmekte baksın ya ne olacak hiçmi merak etmiyorsun belki iyi şeyler çıkar nolurrrrr deyip son noktayı koydu :P
Hayatta sevmedim sevemedim şu fal olayını.
Atıp tutmak marifet ister tuturamamak zati saçmalık o ayrı gülmeye sebep,lakin bir de gerçekten tutuyorsa denilenler işte o zaman küçük kıyamet derim, kahve değil de el falıma bakmıştı zamanın da bir çingene kadın o zaman şaştım kadının söylediklerine sahne aynı elin de çiçekle gelen çingene ve o sıra nişanlım olan ex hatunun rica minnet falıma bakılması ve sonrasın da duyduklarına inanamayışı o ısrar etmişti el falıma bakılsın diye ettiğine pişman oldu fazla sürmedi atıldı nişan zati..
Ama o gün kahve falıma bakılmasın diye söylenirken ben, yine ısrarcı olan yeni sevgili olabilecekler den endişeli ben vs. vs...

Kadın onca ısrar dan sonra oturdu yanıma fincanı avucunun için de gezdirdi önce şalvarının yan cebi varmış meğer ordan çıkardı yarım paket samsun sigarasını yaktı bir dal derin nefes aldı verdi dumanı yüzüme savurdu resmen..

Sen dedi
-- büyük bir üzüntü yaşadın fazla olmamış gömmüşsün onu derinlere
-- uzaklar da kanın canın var çok özlediğin
-- yeni bir iş var ama sen kararsızsın o iş olmayacak
-- ölüm var bir yakının ağır hasta o gidici
-- yanın da ki bu gacıyı sevmiyorsun ama aynı gözler ve ada sahip biri ile karşılaşacaksın yakın değil ama olacak gerisi sana kalmış...

3 dakika bile sürmedi tüm bu ağzın dan çıkan sözler.

Herkesin beklediği bildik şeyler söylemesi idi kadının, yol var kısmet var evlilik var para sağlık, yok at kafası aa bak bura da kuş fln vs. vs..
Ama öyle olmamıştı bir an sessizlik oldu masa da.

Son sözleri yanım da bulunan hatunun suratın da bomba gibi patladı kızıla çaldı beyaz teni bana dönüp, kırgın üzgün şaşkın karmaşıklığın da baktı hiç bir şey demedi,iki gözün den bir kaç damla yaşı gördüm o an çantasını alıp arkasına bakma dan çekip gitti.Masada bulunan diğer arkadaşlarım çingenenin sözlerini pür dikkat dinlemişlerdi alaycı bakışları gitti hepsinin, şaşkındılar ne olup bittiğine anlam veremediler kısa bir an sürdü hepsi..
Ayağa kalkıp cebim den 20 lira çıkardım çingene kadına uzattım, bir daha beni görürsen yolunu değiştir deyip oradan ayrıldım.
Aklım da kadının söyledikleri vardı dedikleri doğru idi ben ne kadar inanmak istemesem de olanlar hariç diğerleri de mutlaka bir gün gerçekleşecek diyordu içim den bir ses, işin en kötüsü de seviştiğim kadın pek de inanmadığı bir çingenenin lafına kanıp durduk yere çekip gitmişti.

4 sene geçti ve çekip giden sevgilinin adın da ve gözlerinin rengine sahip biri var ama hala acebalar aklım da emin olamıyorum,bazen düşünüyorum lan o çingene son kısmı sallamış olmasın haybeye gitti hatun belki yalandı belki hala olabilecek bir durum neyse zaman ne gösterir bilinmez ama fal bakanları gördükçe içim den hade lan o da falmı be diyorum..


2 yorum:

KaRaMeL dedi ki...

altı üstü fal bu, nasılda etkilenmiş kız arkadasın.ama sende sevmediğinden koşmamışsın arkasından.olacağı varmıs olmuş..faldan yana şansın yokmuş demek.:)

Zeyno dedi ki...

Tutsicim ne desem bilemedim. Ex nişanlın, inanmaktan ziyade kadınca kapris yapmış sana, yani cilve yapmış. Senin, arkasından koşup "aşkım, böceğim dur!" demen gerekiyordu. :) "Fala inanma falsız kalma" demişler. O falcı yaşıyor mudur hala acaba? Hiiiçç öylesine sordum. :)))

Popüler Zırvalarım

wibiya widget